sivende fostervand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Josephinesmor

er der mulighed for i 3 måned at man kan have sivende fostervand? har her til eftermiddag følt mig helt våd i trusserne.. ja undksyld sproget, var lige på toilettet og ja de var helt våde.. hvad er det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Ja, det kan man sagtens have, men jeg ville kontakte lægen så... de har nogen specielle test, ligesom graviditetsteste, hvor de kan teste, om det er det eller ej... vil ik vente, hvis jeg var dig......

Men du skal have et med på vejen... håber det er noget helt andet....

Anmeld

10. maj 2011

lukasmor

Josephinesmor skriver:

er der mulighed for i 3 måned at man kan have sivende fostervand? har her til eftermiddag følt mig helt våd i trusserne.. ja undksyld sproget, var lige på toilettet og ja de var helt våde.. hvad er det?

Det er meget normalt at man har mere udflåd i graviditeten så det tror jeg altså bare er det Der er mange der oplever det

Anmeld

10. maj 2011

twinboys

Ville da lige kontakte lægen...

Anmeld

10. maj 2011

Filippa & Liva

Du er sikker på det ikke bare har været lidt udflåd?

For under graviditeten er det jo normalt at man har mere end normalt.

Ellers vil jeg foreslå at du kontakter lægen, dit fostervand skal jo på ingen måde allerede gå nu.

Anmeld

10. maj 2011

Josephinesmor

jeg tror lige jeg vil vente lidt og se tiden lidt an, men kan man have vandtligt udflåd?  føler bare der "løber" noget heletiden...

Anmeld

10. maj 2011

Filippa & Liva

Josephinesmor skriver:

jeg tror lige jeg vil vente lidt og se tiden lidt an, men kan man have vandtligt udflåd?  føler bare der "løber" noget heletiden...

Det er jo svært at sige, nogle kan godt opleve lidt vandigt udflåd men det afhænger jo også meget af hvor meget der kommer..

Du skriver at du føler der hele tiden løber noget ud af dig og at dine trusser var helt våde, måske du skulle høre lægen ad, bare for en sikkerheds skyld? Håber alt er som det skal være..

Anmeld

10. maj 2011

Josephinesmor

tak jeg skal nok lige give en opdate når jeg ved mere

Anmeld

10. maj 2011

Anette&Sophia

Josephinesmor skriver:

jeg har prøver/prøver det samme. det føltes lidt som hvis man kommer til at sjat pisse i bukserne ( det lyder som om det er noget jeg har prøvet tit haha )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.