Jeg skal have en ny tatoo på mandag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.475 visninger
34 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

JustAnotherName

Jeg vil gerne have pigernes navne på min ankel(er)

Først tænkte jeg, at få et navn på hver sin ankel.
Men nu er jeg kommet i tvivl, om det er bedre at få deres navne under hinandne kun på den ene ankel ...så det ikke bliver for meget med noget på begge?
...Og TÆNK NU hvis vi en dag får et barn mere, så skal der i såfald jo nok også være plads til endnu et navn  ...så der ikke er forskel!

Men jeg ved ikke hvad der vil se pænest ud - Hver sit ben eller på samme?

I må meget gerne komme med Jeres uforbeholdne meninger/forslag!!

Jeg ved ikke hvordan bogstaverne kommer til at se ud endnu. Men det skal ikke være stort eller med fed skrift. Det skal være pænt og simpelt - sødt!

Måske har I set noget, eller selv tænkt noget, som jeg kunne have glæde af at høre om? Måske endda én i blandt Jer er sej til at opfinde sådan noget (jeg tegner selv af pommeren til!!)

Om ikke andet, så skal jeg beslutte mig endeligt inden på mandag, for den får jeg dem lavet. Så håber jeg bare, at det bliver fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Bondepigen

JustAnotherName skriver:

Jeg vil gerne have pigernes navne på min ankel(er)

Først tænkte jeg, at få et navn på hver sin ankel.
Men nu er jeg kommet i tvivl, om det er bedre at få deres navne under hinandne kun på den ene ankel ...så det ikke bliver for meget med noget på begge?
...Og TÆNK NU hvis vi en dag får et barn mere, så skal der i såfald jo nok også være plads til endnu et navn  ...så der ikke er forskel!

Men jeg ved ikke hvad der vil se pænest ud - Hver sit ben eller på samme?

I må meget gerne komme med Jeres uforbeholdne meninger/forslag!!

Jeg ved ikke hvordan bogstaverne kommer til at se ud endnu. Men det skal ikke være stort eller med fed skrift. Det skal være pænt og simpelt - sødt!

Måske har I set noget, eller selv tænkt noget, som jeg kunne have glæde af at høre om? Måske endda én i blandt Jer er sej til at opfinde sådan noget (jeg tegner selv af pommeren til!!)

Om ikke andet, så skal jeg beslutte mig endeligt inden på mandag, for den får jeg dem lavet. Så håber jeg bare, at det bliver fint

Det lyder spændende. Tænker umiddelbart, at det nok vil blive for meget med hver sin ankel... Men hvis det skal være på samme ankel, og i får flere børn en dag, (man kan jo osse få tvillinger) så bliver det måske for meget på samme ankel.

Men det kan du næsten kun selv vurdere... Det må i hvert fald ikke være for stort... Skal det bare være deres initialer? Eller fornavne? Eller deres fulde navne?

For jo mindre der står, jo pænere...tænker jeg....

Anmeld

10. maj 2011

KWL

Synes det er vildt flot og smukt at få sine børns navne tatoveret. Jeg ville helt vild gerne have pigernes navne på håndledet altså indad.

Jeg synes nok det er flottest og mest enkelt at få på en ankel.

Jeg er helt klart også mest til noget simpelt og enkelt. det synes jeg er vildt flot.

Du er sej - glæder mig til at se det færdige resultat.

Anmeld

10. maj 2011

JustAnotherName

Det lyder spændende. Tænker umiddelbart, at det nok vil blive for meget med hver sin ankel... Men hvis det skal være på samme ankel, og i får flere børn en dag, (man kan jo osse få tvillinger) så bliver det måske for meget på samme ankel.

Men det kan du næsten kun selv vurdere... Det må i hvert fald ikke være for stort... Skal det bare være deres initialer? Eller fornavne? Eller deres fulde navne?

For jo mindre der står, jo pænere...tænker jeg....

Det skal være deres navne - måske noget ala dette nedenfor...

Jeg ved så ikke helt, om der skal være et OG-tegn (&amp i midten mellem deres naven, eller om deres navne bare skal stå under hinanden, som her :

Bianca
Celina

Anmeld

10. maj 2011

KWL

jeg ville gerne have pigerne skrevet skrå og denne skrift type og så med et sort hjerte i mellem. N avnene skal stå forskudt under hinanden

Giver det mening??

Anmeld

10. maj 2011

JustAnotherName

KWL skriver:

Synes det er vildt flot og smukt at få sine børns navne tatoveret. Jeg ville helt vild gerne have pigernes navne på håndledet altså indad.

Jeg synes nok det er flottest og mest enkelt at få på en ankel.

Jeg er helt klart også mest til noget simpelt og enkelt. det synes jeg er vildt flot.

Du er sej - glæder mig til at se det færdige resultat.

Tak

Jeg overvejede også håndledene. Men kom frem til, at det nok gør mere ondt (hehe) og at det jo ALTID er synligt i alle sammenhænge.
hvis jeg bliver træt af det engang, så er det ikke nær så nemt at skjule, som på benet/anklen. Der vil man jo ofte have strømpe og bukser der dækker. Og så kan jeg "vise den frem" om sommeren
På mine håndled kan de stort set altid ses året rundt, undtagen med længe ærmer trukket over.

Og de skal selvfølgelig ikke laves for at blive gemt væk
Men det skal stadig være noget som jeg selv kan afgøre, om jeg vil have synlig eller ej ....tænker jeg.

Jeg har en på maven, udfor min venstre hofte.
Fik den lavet i mine unge dage, da jeg var slank og uden folder.
Sådan er jeg IKKE bygget længere, og jeg er rigtig, rigtig ærgelig over den nu, som den er idag!  

Anmeld

10. maj 2011

KWL

JustAnotherName skriver:

Jeg ved så ikke helt, om der skal være et OG-tegn (&amp i midten mellem deres naven, eller om deres navne bare skal stå under hinanden, som her :

Bianca
Celina

Jeg ville ikke vælge et og tegn. Hvis der nu skal et navn mere på skal der jo stå Bianca OG Celina OG ....

Anmeld

10. maj 2011

JustAnotherName

KWL skriver:

jeg ville gerne have pigerne skrevet skrå og denne skrift type og så med et sort hjerte i mellem. N avnene skal stå forskudt under hinanden

Giver det mening??

Ja, det giver mening   Det er også en skrift henad dét der, som jeg har i tankerne. Simpelt og enkelt. Men stadig til at læse!
Det må ikke komme til at ligne en "blæk-klat" fordi det bliver for tykt og kringleluret osv.

Jeg overvejde også et lille hjerte imellem dem.

Men jeg er nødt til også at korrigere mine ønsker lidt med de tanker og ideer, som tatoovøren (staves?) har gjort sig.
Indtil nu har han bare fået oplyst navnene og at det er på anklen.
Så tror jeg, at han har et par forslag. Så håber jeg at der er et der passer med mine ideer der imellem. Ellers må jeg jo prøve at forklare mig ud af det. For jeg har ingen tegninger/billeder af det som jeg kunne tænke mig .....og mulighederne er stadig åbne.

Men jeg syntes helt sikkert det der ser virkelig fot ud   

Anmeld

10. maj 2011

JustAnotherName

Jeg ville ikke vælge et og tegn. Hvis der nu skal et navn mere på skal der jo stå Bianca OG Celina OG ....

Nemlig også dét jeg havde med i mine overvejelser

Men ellers, som "bondepigen" skrev, så KUNNE man evt. skifte ankel, hvis der kom flere navne efterhånden.

Måske forbliver det kun ved de to børn, som vi har. Fremtiden er altid uvis!
....Så skal den også være pæn som den er jo - uden hensyn til andet!

Anmeld

10. maj 2011

Bondepigen

JustAnotherName skriver:

Bianca
Celina

Jeg ville ikke skrive OG imellem... Og skrifttypen som Kristine viser, som du osse selv har tænkt på, synes jeg er vildt flot!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.