Opdatering på brev fra sygehuset.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

LeneKE

Hej med jer

Jeg skrev jo et indlæg herinde den anden dag, fordi jeg havde fået et brev fra sygehuset om at mit graviditetshormon ikke udviklede sig som det skulle.

I dag skulle jeg jo så til den frygtede scanning og mit hjerte HAMREDE bare inden jeg skulle ind!

Den flinke gynækolog mand, fortalte mig så at det der hormontal skal fordoble sig selv på 48 timer. mit tal var 29.000 om fredagen og 35.000 om mandagen, så det var derfor de lige var obs på det.

Jeg blev scannet og synes bare der gik sååååå lang tid uden gynækologen sagde noget, så siger han "nå, du er stadig gravid", og vender skærmen om til mig, og så kunne jeg bare se den lille blyp og dens hjerteblink - nøj det var overvældende. og så var jeg lidt længere henne end de havde scannet til første gang, så jeg er 8+2 i dag.

Henrik kunne desværre ikke holde fri i dag så han kunne komme med, men jeg havde jo selvfølgelig lovet at ringe så snart jeg var færdig, så det gjorde jeg jo så. Og så tudede jeg bare helt vildt da han tog telefonen, så den stakkels mand troede jo at der var noget helt galt

Så det var heldigvis ikke så galt som vi havde frygtet

Hilsen LeneKE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Filippa & Liva

Hvor er det godt at høre og TILLYKKE med den lille bebs i mavsen!

Anmeld

10. maj 2011

Davidsen87

Hvor var det dejligt for jer, stort tillykke

Anmeld

10. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

LeneKE skriver:

Hej med jer

Jeg skrev jo et indlæg herinde den anden dag, fordi jeg havde fået et brev fra sygehuset om at mit graviditetshormon ikke udviklede sig som det skulle.

I dag skulle jeg jo så til den frygtede scanning og mit hjerte HAMREDE bare inden jeg skulle ind!

Den flinke gynækolog mand, fortalte mig så at det der hormontal skal fordoble sig selv på 48 timer. mit tal var 29.000 om fredagen og 35.000 om mandagen, så det var derfor de lige var obs på det.

Jeg blev scannet og synes bare der gik sååååå lang tid uden gynækologen sagde noget, så siger han "nå, du er stadig gravid", og vender skærmen om til mig, og så kunne jeg bare se den lille blyp og dens hjerteblink - nøj det var overvældende. og så var jeg lidt længere henne end de havde scannet til første gang, så jeg er 8+2 i dag.

Henrik kunne desværre ikke holde fri i dag så han kunne komme med, men jeg havde jo selvfølgelig lovet at ringe så snart jeg var færdig, så det gjorde jeg jo så. Og så tudede jeg bare helt vildt da han tog telefonen, så den stakkels mand troede jo at der var noget helt galt

Hilsen LeneKE

Fantastisk!! Dejligt dejligt. Tillykke med den lille spire 

Anmeld

10. maj 2011

twinboys

Godt at den lille spire har det godt

Anmeld

10. maj 2011

K&S

Dejligt for jer  og STORT tillykke med den lille bebs i mavsen

Anmeld

10. maj 2011

otlitrom

TILLYKKE med den gode scanning! Det var en dejlig update!!

Anmeld

10. maj 2011

Lisbeth1985

LeneKE skriver:

Hej med jer

Hilsen LeneKE

Dejligt!

Tillykke med spiren i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.