Hej med jer
Jeg skrev jo et indlæg herinde den anden dag, fordi jeg havde fået et brev fra sygehuset om at mit graviditetshormon ikke udviklede sig som det skulle.
I dag skulle jeg jo så til den frygtede scanning og mit hjerte HAMREDE bare inden jeg skulle ind!
Den flinke gynækolog mand, fortalte mig så at det der hormontal skal fordoble sig selv på 48 timer. mit tal var 29.000 om fredagen og 35.000 om mandagen, så det var derfor de lige var obs på det.
Jeg blev scannet og synes bare der gik sååååå lang tid uden gynækologen sagde noget, så siger han "nå, du er stadig gravid", og vender skærmen om til mig, og så kunne jeg bare se den lille blyp og dens hjerteblink - nøj det var overvældende. og så var jeg lidt længere henne end de havde scannet til første gang, så jeg er 8+2 i dag.
Henrik kunne desværre ikke holde fri i dag så han kunne komme med, men jeg havde jo selvfølgelig lovet at ringe så snart jeg var færdig, så det gjorde jeg jo så. Og så tudede jeg bare helt vildt da han tog telefonen, så den stakkels mand troede jo at der var noget helt galt 
Så det var heldigvis ikke så galt som vi havde frygtet 
Hilsen LeneKE
Anmeld