Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har termin i morgen Men har simpelhen så mange sure optød, eller faktisk er det kun et men det er der bare konstant. Har så træls smag i munden og ondt/irretteret hals.
Er der nogen der har forslag til hva jeg kan gøre??
/ Tanja, som meget snart er mor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mælk tager lige toppen for mig
Har du prøvet håndkøbspræparaterne fra apoteket?
Mor010711 skriver: Mælk tager lige toppen for mig
Tak den prøver jeg :-) Havde/har du det også slemt når du ligger på siden ???
Tauf skriver: Tak den prøver jeg :-) Havde/har du det også slemt når du ligger på siden ???
Ja allerværst når jeg ligger på siden. Men også når jeg bare ligger på ryggen. Og så har jeg fundet ud af at hvidt brød gør det meget værre. For mig... det er jo ikke sikkert det er det samme for dig.
Men håber du finder en løsning, for det er da godt nok ulideligt!
Mor010711 skriver: Ja allerværst når jeg ligger på siden. Men også når jeg bare ligger på ryggen. Og så har jeg fundet ud af at hvidt brød gør det meget værre. For mig... det er jo ikke sikkert det er det samme for dig. Men håber du finder en løsning, for det er da godt nok ulideligt!
Ja det er det virkelig. Syntes godt jeg kunne tænke mig at føde snart så jeg kommer af med det, og til at komme af med alt mit vand i kroppen.
Men tak for dine tip:-)
Tauf skriver: Ja det er det virkelig. Syntes godt jeg kunne tænke mig at føde snart så jeg kommer af med det, og til at komme af med alt mit vand i kroppen. Men tak for dine tip:-)
Åh ja vand i kroppen... Føler med dig.
Håber du snart får guldet i armene og at alt går som det skal.
Snupper lige 7 uger mere... Pyha!
Mor010711 skriver: Åh ja vand i kroppen... Føler med dig. Håber du snart får guldet i armene og at alt går som det skal. Snupper lige 7 uger mere... Pyha!
Uh ja har du også det?? Så føler jeg rigtig meget med dig hvis du lige skal ha 7 uger mere..
Mælk.. Koldskål..The - hjalp på min veninde da hun havde halsbrand og sure opstød. Nu havde jeg ikke selv de problemer i min sidste ( og denne for sagens skyld ).. Så ved ik om de hjælper på andre.
Bshizzle skriver: Mælk.. Koldskål..The - hjalp på min veninde da hun havde halsbrand og sure opstød. Nu havde jeg ikke selv de problemer i min sidste ( og denne for sagens skyld ).. Så ved ik om de hjælper på andre.
Takker. Har også noget koldskål, så det prøver jeg lige :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128