legetæppe..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

bøgelund

Anna begynder nu at møve sig rundt omkring. og så er vores lille legetæppe ikke stort nok.

jeg vil derfor gerne have et stort tæppe af en art, som vi kan lægge på trægulvet, uden det bliver for hårdt at ligge på? 

og gerne et sødt et af slagsen!

Hvor finder jeg det henne?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

bøgelund1 skriver:

Anna begynder nu at møve sig rundt omkring. og så er vores lille legetæppe ikke stort nok.

jeg vil derfor gerne have et stort tæppe af en art, som vi kan lægge på trægulvet, uden det bliver for hårdt at ligge på? 

Hvad med de der store skum puslespil gulvtæppe? Det kender jeg flere der bruger med stor succes. Og så kan hun få glæde af det senere hen også. 

Anmeld

10. maj 2011

bøgelund

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvad med de der store skum puslespil gulvtæppe? Det kender jeg flere der bruger med stor succes. Og så kan hun få glæde af det senere hen også. 

ja det var selvfølgelig en mulighed. og de er jo heller ikke så dyre igen. men var der ikke nogle problemer med dem? for lidt tid siden. noget med at de var fyldt med al mulig lort..? eller var der ikke noget i det? 

Anmeld

10. maj 2011

morethanperfect

bøgelund1 skriver:

Skumbrikkerne til gulvet .. De er geniale .. Så lig et tæppe ovenpå .. 

Anmeld

10. maj 2011

bøgelund

morethanperfect skriver:

Skumbrikkerne til gulvet .. De er geniale .. Så lig et tæppe ovenpå .. 

ja det er der foreslået længere oppe. se hvad  jeg har svaret hende.. ved du noget om det? (magter ikke skrive det samme igen )

Anmeld

10. maj 2011

morethanperfect

bøgelund1 skriver:

ja det er der foreslået længere oppe. se hvad  jeg har svaret hende.. ved du noget om det? (magter ikke skrive det samme igen )

Hehe .. Går ikke så meget op i det .. Oscar ligger ikke og slikker på det , og der er tæppe på .. Såå .. Ja .. Hehe .. Og dem vi har er vidst også uden det der der ikke må være i .. Kan ik huske hvad det hedder 

Anmeld

10. maj 2011

bøgelund

morethanperfect skriver:

Hehe .. Går ikke så meget op i det .. Oscar ligger ikke og slikker på det , og der er tæppe på .. Såå .. Ja .. Hehe .. Og dem vi har er vidst også uden det der der ikke må være i .. Kan ik huske hvad det hedder 

okay.. mindes også jeg tænkte det var noget pjat..  

men tak for hjælpen.. 

Anmeld

10. maj 2011

morethanperfect

bøgelund1 skriver:

okay.. mindes også jeg tænkte det var noget pjat..  

men tak for hjælpen.. 

Hehe .. Der er såå meget der er farligt 

Anmeld

10. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

bøgelund1 skriver:

ja det var selvfølgelig en mulighed. og de er jo heller ikke så dyre igen. men var der ikke nogle problemer med dem? for lidt tid siden. noget med at de var fyldt med al mulig lort..? eller var der ikke noget i det? 

Det har jeg ikke hørt noget om. Måske nogle af dem? Ved de har dem i BR, men tænker at de ikke ville sælge det med mindre det var forsvarligt.

Min nevø bider ikke i sit, og ellers kan man evt. have et tæppe over det i den mest orale fase. Som der også er en anden der skriver. 

Anmeld

10. maj 2011

Bryndis

Der var noget om de skumbrikker men kun dem som ikke blev købt i babysam osv.
Jeg har lige købt dem i babysam til 80 kr og der er 9 brikker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.