Brune strømpebukser? Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.187 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

modesty

Jeg leder som en gal efter brune vente-strømpebukser. Kan kun finde sorte, blå og lilla. Det skal ikke være helt tynde nylonstrømper, de skal helst ikke være gennemsigtige.

Er der nogen der har et link på nettet eller et tip til en fysisk butik i København?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

morethanperfect

modesty skriver:

Jeg leder som en gal efter brune vente-strømpebukser. Kan kun finde sorte, blå og lilla. Det skal ikke være helt tynde nylonstrømper, de skal helst ikke være gennemsigtige.

Er der nogen der har et link på nettet eller et tip til en fysisk butik i København?

På forhånd tak

http://www.sundbaby.dk/shop/minymo-brune-stroempebukser-102727p.html

Anmeld

10. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

modesty skriver:

På forhånd tak

Jeg mener H&M har nogle? 

Anmeld

10. maj 2011

Muttitil1+1

Jeg ved at mamalicious laver nogen i 3/4 længde, men om de findes helt lange er jeg ikke sikker på...

fandt nogen her, men ved ikke om de er brune nok?

http://nameit.bestsellershop.com/DK/underdele/mama -licious-jeanne-leggings/310752/310754

Anmeld

10. maj 2011

modesty

NadiaSK skriver:

Jeg ved at mamalicious laver nogen i 3/4 længde, men om de findes helt lange er jeg ikke sikker på...

fandt nogen her, men ved ikke om de er brune nok?

http://nameit.bestsellershop.com/DK/underdele/mama -licious-jeanne-leggings/310752/310754

Farven er faktisk fin nok, men jeg leder efter strømpebukser, ikke leggings

Anmeld

10. maj 2011

modesty

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg mener H&M har nogle? 

Jeg har været i tre H&M her i København og har ikke kunnet finde nogle. Men jeg har også hørt at de skulle have. Måske jeg lige skulle hive fat i en ekspedient derinde...

Anmeld

10. maj 2011

modesty skriver:

Jeg har været i tre H&M her i København og har ikke kunnet finde nogle. Men jeg har også hørt at de skulle have. Måske jeg lige skulle hive fat i en ekspedient derinde...

Hvor har du været henne? Skal selv forbi en i dag og kan da lige tjekke om de har brune hjemme  Bor selv i KBH.

Anmeld

10. maj 2011

modesty skriver:

Hvor har du været henne? Skal selv forbi en i dag og kan da lige tjekke om de har brune hjemme  Bor selv i KBH.

Anmeld

10. maj 2011

Muttitil1+1

modesty skriver:

Farven er faktisk fin nok, men jeg leder efter strømpebukser, ikke leggings

Altså dem jeg har set i 3/4 længde er lavet af nylon, men stadig ikke gennemsigtige... men alt bliver næsten kaldt leggins i dag hehe...

God jagt

Anmeld

10. maj 2011

modesty

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg har været i den ved Magasin, den ved Kultorvet og den i Amagercentret. 

Super fedt hvis du gider at tjekke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.