Jeg står i den situation at jeg har en bonussøn eller hvad i nu vil kalde ham som vi har hovedparten af tiden og som har bopæl her ved mig og min kæreste....
Sagen er nu den at der blev afsagt dom ved retten i september om at han skulle bo fast ved os da der er en del problemer med hans mors privatliv, dengang skulle han flytte til en ny børnehave og det så de intet problem i i statsforvaltningen dengang... En anden side af sagen er at der kom sidenhen afgørelse i samværet i november md hvorde fratog stort set alt samvær fra moderen hvor hun så valgte at klage og efterfølgende er det nu kun godt 1.5 måned siden der er kommet afgørelse igen hvor hun fik lidt mere samvær. Syntes nu det må være nok for min sønnen og han trænger til der ikke bliver ændret mere på samværet osv da det har været noget forvirrende for ham som ikke er noget at sige til.. MEN moderen er nu flyttet til lejlighed med hendes kæreste (hun har boet hjemme trods hun er 25 og har været smidt ud af to lejligheder inden det på et år af foden) og vi står faktisk skal til at flytte til en anden kommune hvori jeg godt ved det skal underettes 6 uger før og hun nu har mulighed fo at søge bopæl igen men tror i hun vil have mulighed for at få noget ud af det?
Ved godt det er "dumt" af os at flytte ham igen men der ligger bare andet bag det f..eks at vi venter en lille ny sammen og jeg af den grund gerne vil tættere på min familie... Det skal lige siges at den by vi flytter til bor min stedsøns gudforældre som er på hans mors side hvor han vil have mulighed for at besøge dem osv...
Syntes jo nok bare ikke han er tjent med der skal ændres mere allerede igen med samvær med hans mor og slet ikke efter han har aht tre weekender med hende pgs påske hvor han faktisk udtrykker han har fået nok at være sammen med hende for en stund.. Han er 6 år, og vi har bevidst valgt at flytte NU så han ikke skal til et skift om et halvt år når han er startet i skole..
Undskyld det lange indlæg er bare godt frusteret over hvis vi skal til "bøvle" med det hele igen da det aldrig har gået bedre end det gøre nu...
Anmeld