Reaktion på vaccine, hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
1 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Henri84

Alberte fik sin 1-års vaccine i går formiddags.. Den første vaccine reagerede hun overhovedet ikke på.. Den anden vaccine blev hun lidt pylret og fik lidt småfeber et par timer.. Men denne gang er hun bare blevet dårlig... Jeg kan slet ikke kende min lille pige som bare ligger stille og kigger
Hun blev pjevset et par timer efter vaccinen, og i nat var temp helt oppe på 40,8! Nu er det over et døgn siden, hun er stadig helt ved siden af sig selv, og har stadig omkring 39 i feber...
Hvor længe kan sådan en reaktion vare?? Og hvornår skal jeg begynde at tænke på om det er noget andet end vaccinen som driller?
Storebror har aldrig reageret på de gængse børnevacciner...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

afrobabies

Henri84 skriver:

Alberte fik sin 1-års vaccine i går formiddags.. Den første vaccine reagerede hun overhovedet ikke på.. Den anden vaccine blev hun lidt pylret og fik lidt småfeber et par timer.. Men denne gang er hun bare blevet dårlig... Jeg kan slet ikke kende min lille pige som bare ligger stille og kigger
Hun blev pjevset et par timer efter vaccinen, og i nat var temp helt oppe på 40,8! Nu er det over et døgn siden, hun er stadig helt ved siden af sig selv, og har stadig omkring 39 i feber...
Hvor længe kan sådan en reaktion vare?? Og hvornår skal jeg begynde at tænke på om det er noget andet end vaccinen som driller?
Storebror har aldrig reageret på de gængse børnevacciner...

Det er meget forskelligt, hvor lang tid der kan være reaktioner på vaccinerne, men jeg vil nok sige at hvis der stadig er høj feber imorgen, så tror jeg at det er noget andet end vaccinen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.