Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
what the fuck???? DET var alligevel toppen af kransekagen ang. underlige lyster :O
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Orkede altså ikke at læse om en syg mand forvrængede seksualitet.
Min først tanke var at han da måtte have en meget lille penis, hvis han skulle kneppe en bille
www.stjerneleg.dk
Jeg gav kæresten pcen og sagdee "hvis du læser første indlæg igennem, så er du lidt sej", han nåede til fluen og så fik jeg ellers pcen tilbage og han smuttede ud i køkkenet... Men puha den var ubehagelig at komme igennem.
Jeg gav kæresten pcen og sagdee "hvis du læser første indlæg igennem, så er du lidt sej", han nåede til fluen og så fik jeg ellers pcen tilbage og han smuttede ud i køkkenet...
Men puha den var ubehagelig at komme igennem.
Han gik da ud i køkkenet for at lede efter en myre Hehehehe. Det må give enhver mand en vammel smag i munden at tænke den tanke til ende
Mi skriver: Han gik da ud i køkkenet for at lede efter en myre
Han gik da ud i køkkenet for at lede efter en myre
så var han sgu hurtigt og sjovt hvis der ligger myre i vores fryser, hehe. Han hentede sig bare en is, men tilbød han mig en (is)? NEJ.
Mi skriver: Han gik da ud i køkkenet for at lede efter en myre Hehehehe. Det må give enhver mand en vammel smag i munden at tænke den tanke til ende
Så langt nåede han jo ikke, han fik kun læst det med hunden og fluen og væk var han, hehe.
Det er da en der sidder og tænder på at folk bliver forargede.
Kofoed33 skriver: så var han sgu hurtigt og sjovt hvis der ligger myre i vores fryser, hehe. Han hentede sig bare en is, men tilbød han mig en (is)? NEJ.
Selvfølgelig ville manden under normale omstændigheder have tilbudt dig en is. Men han var i CHOK!!!!!! At han overhovedet kunne rejse sig fra sofaen, var flot
Jennifer skriver: Tror da nok lige at jeg mistede appetiten
Tror da nok lige at jeg mistede appetiten
giver dig helt ret...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128