Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad skal I have til aftensmad??
kom hid med inspiration...
Min søn har bestilt frikadeller i aften, men hva skal vi mon lave dertil?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi skal have hjemmelavet supper med flutes.. Mums..
I kunne lave rodfrugter, gulerødder og kartofler i ovn, eller blende de tre ting til kartoffelmos og selvfølgelig en lækker salat til
Bee skriver: Hvad skal I have til aftensmad?? kom hid med inspiration... Min søn har bestilt frikadeller i aften, men hva skal vi mon lave dertil?
Vi skal have rester fra i går.
Det er karrygryderet med ris, og til det får vi skiveskårne æble- og bananstykker.Det er de to herrer her i huset så vilde med.KærligstSussie
Fru Aagaard skriver: Vi skal have hjemmelavet supper med flutes.. Mums.. I kunne lave rodfrugter, gulerødder og kartofler i ovn, eller blende de tre ting til kartoffelmos og selvfølgelig en lækker salat til
Gider ikke suppe i det her gode vejr..
Rodfrugter fik vi den anden dag... Ihh hvor er jeg vanskelig..
Vi skal have forloren hare med sovs og kartofler
Til frikadellerne kan du lave flødekartofler Det er mums..!!
Lav noget kold kartoffelsalat
Nam...
Vi skal bare ha rugbrød...
SussieThyssen skriver: Vi skal have rester fra i går. Det er karrygryderet med ris, og til det får vi skiveskårne æble- og bananstykker.Det er de to herrer her i huset så vilde med.KærligstSussie
Uhmmm... mums...
Det tror jeg da skal laves imorgen...
Her er der heldigvis kun en lille herre i huset, men han får også lov til at bestemme mad mange dage..
Bee skriver: Gider ikke suppe i det her gode vejr.. Rodfrugter fik vi den anden dag... Ihh hvor er jeg vanskelig..
Det er jo ikke noget nyt
Suppe er da monster godt, og her semi regner, såe...
IsabellaCiinea skriver: Lav noget kold kartoffelsalat Nam... Vi skal bare ha rugbrød...
Uhmm ja... god ide..
Bee skriver: Uhmm ja... god ide..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128