4+1 - lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

SaraLM

Jeg har lige været ved læge, da de gerne vil følge mig tæt denne gang da jeg mistede sidst, hvilket jeg er rigtigt glad for!

Jeg fik taget blodprøve (HCG) og skal ha' taget en mere på fredag, og hvis det stiger som det skal, vil hun sende mig til en scanning omkring uge 7, for at sikre sig alt er som det skal være

Åh, hvor er jeg glad for at have en medfølende læge, for skrækken sidder godt nok i en!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

JuelZ

SaraLM skriver:

Jeg har lige været ved læge, da de gerne vil følge mig tæt denne gang da jeg mistede sidst, hvilket jeg er rigtigt glad for!

Jeg fik taget blodprøve (HCG) og skal ha' taget en mere på fredag, og hvis det stiger som det skal, vil hun sende mig til en scanning omkring uge 7, for at sikre sig alt er som det skal være

Åh, hvor er jeg glad for at have en medfølende læge, for skrækken sidder godt nok i en!

hvor er det dejligt at det bliver fuldt så meget, og mange gange tillykke med graviditeten håber alt er som det skal være når du skal til scanningen

Anmeld

10. maj 2011

SaraLM

Tina-Hansen skriver:

hvor er det dejligt at det bliver fuldt så meget, og mange gange tillykke med graviditeten håber alt er som det skal være når du skal til scanningen

Tusind tak! Dét håber jeg også virkeligt!

Ja, det er altså rigtigt dejligt de vil det

Anmeld

10. maj 2011

otlitrom

Det er godt der findes læger, der lytter til sine patienter! Dejligt for Jer, at I kan blive fulgt lidt nærmere. Jeg har aldrig selv mistet, men det må være forfærdeligt..

Tillykke med graviditeten. Jeg håber den kommer til at gå godt, uden de mindste komplikationer!

Anmeld

10. maj 2011

SaraLM

kitty skriver:

Det er godt der findes læger, der lytter til sine patienter! Dejligt for Jer, at I kan blive fulgt lidt nærmere. Jeg har aldrig selv mistet, men det må være forfærdeligt..

Tillykke med graviditeten. Jeg håber den kommer til at gå godt, uden de mindste komplikationer!

Ja hvor er det skønt at de findes, selvom man desværre ser og hører om mange der ikke gør... men jeg kan ikke klage!
Tusind tak - alle de tanker og ønsker, det kan kun bive godt

Og held og lykke med din forstående fødsel!

Anmeld

13. maj 2011

SaraLM

Har i dag fået svar på den første HCG prøve og den er helt som den skal være på nuværende tidspunkt - og så fik jeg taget en mere!

Håber inderligt den er steget som den skal !!!!!

Anmeld

25. maj 2011

A.

dejligt at du r en go´læge det har jeg også og han ahr altid til til at lytte eller se mig hvis jeg har brug for det! hvem har du som læge kan nemlig se at du er fra kolding også

Anmeld

25. maj 2011

SaraLM

A. skriver:

dejligt at du r en go´læge det har jeg også og han ahr altid til til at lytte eller se mig hvis jeg har brug for det! hvem har du som læge kan nemlig se at du er fra kolding også

Ja det e altså bare rigtigt godt - ogde 3 gange den er målt er den steget sufficient

Jamen jeg er tilmeldt hos Mogens Carl Petersen men har hans anden læge Anette Scousbroe (tror ikke efternavnet er helt rigtigt stavet...)

Hvem har du?

Anmeld

25. maj 2011

A.

SaraLM skriver:

Ja det e altså bare rigtigt godt - ogde 3 gange den er målt er den steget sufficient

Jamen jeg er tilmeldt hos Mogens Carl Petersen men har hans anden læge Anette Scousbroe (tror ikke efternavnet er helt rigtigt stavet...)

Hvem har du?

jeg har Peter Jepsen det er den bedste læge jeg har mødt og han er kanon til børn

Anmeld

26. maj 2011

SaraLM

A. skriver:

jeg har Peter Jepsen det er den bedste læge jeg har mødt og han er kanon til børn

Det er så skønt når man får en læge man er tilfreds med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.