Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvornår skal man mærke liv hver eneste dag?
Jeg har mærket spark hver eneste dag siden jeg var i uge 20. Er i uge 26 nu, og har ikke mærket noget siden søndag s;
Er det normalt? Plejer at mærke ham mange gange om dagen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
annec skriver: Hvornår skal man mærke liv hver eneste dag? Jeg har mærket spark hver eneste dag siden jeg var i uge 20. Er i uge 26 nu, og har ikke mærket noget siden søndag s; Er det normalt? Plejer at mærke ham mange gange om dagen.
fra uge 24 ca skal man mærke liv hver dag, og hvis man ikke gør skal man kontakte fg, eller jordmor til et ekstra tjek, for det er ikke normalt
Har du prøvet at drikke et glas koldt vand?
Men ellers fra omkring uge 24 skal du mærke liv hver dag...
MoarJ skriver: Har du prøvet at drikke et glas koldt vand? Men ellers fra omkring uge 24 skal du mærke liv hver dag...
Nej, prøver lige
annec skriver: Nej, prøver lige
altså sådan iskoldt vand...
Jeg ville kontakte JM med det samme, hvis isvandet ikke virker. Da jeg var til jordemoderen for nylig sagde hun, at det der med at man pludselig ikke mærker liv eller meget begrænset liv er noget de tager meget alvorligt, og man skal ikke tøve med at ringe ind om den slags. Håber alt er ok!
Har lige prøvet det med iskoldt vand, og der sker ingenting s:
Men i går mærkede jeg sådan et lille puf, men plejer bare at kunne mærke ham virkelig mange gange om dagen, og han plejer at sparke til.
Skal jeg ringe til JM eller fødegangen?
annec skriver: Har lige prøvet det med iskoldt vand, og der sker ingenting s: Men i går mærkede jeg sådan et lille puf, men plejer bare at kunne mærke ham virkelig mange gange om dagen, og han plejer at sparke til. Skal jeg ringe til JM eller fødegangen?
Prøv JM, og hvis de ikke er til at få kontakt med, så ring til fødegangen
Pøj pøj
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128