en knude i brystet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

dollygirl

Hej piger jeg opdagede igår at jeg har fået en knude i brystet det er sket efter jeg stoppede med at amme min søn . Kan det ikke være mælk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

serinasmor

det kan sagtens være mælk.. jeg havde selv en mælkeknude et stykke tid .. men jeg ville nok alligevel ringe til lægen

Anmeld

10. maj 2011

SussieThyssen

lillepuller skriver:

Hej piger jeg opdagede igår at jeg har fået en knude i brystet det er sket efter jeg stoppede med at amme min søn . Kan det ikke være mælk?

Du har højest tænkeligt en mælkeknude.
Det er ophobede fedtstoffer fra mælken, der på en måde har sat sig fast i mælkekirtlen efter den er begyndt at tørre ud.

Men uanset hvad, så skal lægen alligevel lige have et kig synes jeg.
Knuder i brysterne må man aldrig sidde overhørig.
Og hvis han ellers konstaterer det er en mælkeknude, så kan du engang om dagen varme brystet op med bruseren på det område og forsigtigt med bløde, faste og skiftevis cirklende og aflange bevægelser massere området. Så vil den højest tænkeligt forsvinde i løbet af et par uger.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. maj 2011

Caroline86

SussieThyssen skriver:

Du har højest tænkeligt en mælkeknude.
Det er ophobede fedtstoffer fra mælken, der på en måde har sat sig fast i mælkekirtlen efter den er begyndt at tørre ud.

Men uanset hvad, så skal lægen alligevel lige have et kig synes jeg.
Knuder i brysterne må man aldrig sidde overhørig.
Og hvis han ellers konstaterer det er en mælkeknude, så kan du engang om dagen varme brystet op med bruseren på det område og forsigtigt med bløde, faste og skiftevis cirklende og aflange bevægelser massere området. Så vil den højest tænkeligt forsvinde i løbet af et par uger.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.