tilbudt bolig - realistisk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.080 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Anonym trådstarter

Vi er blevet tilbudt en 4 vær. lejlighed.... men ligger nr 22. altså 21 skal takke nej før vi blir tilbudt at være lejer af en....

håber håber håber så meget..

men tror i overhovedet det er realistisk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Vi er blevet tilbudt en 4 vær. lejlighed.... men ligger nr 22. altså 21 skal takke nej før vi blir tilbudt at være lejer af en....

håber håber håber så meget..

men tror i overhovedet det er realistisk?

Nej, det tror jeg ikke. Hehe. Men kun fordi vi står i samme situation, og de konsekvent bliver snuppet for næsen af os, selvom vi er nr. 12-13 stykker. øv. Men måske er du heldig! min kæreste fik den her som nr. 12 i køen.. Vi skal ud og se på en, hvor vi er nr. 29, og ærlig talt ved jeg godt vi ikke får den..

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Nej, det tror jeg ikke. Hehe. Men kun fordi vi står i samme situation, og de konsekvent bliver snuppet for næsen af os, selvom vi er nr. 12-13 stykker. øv. Men måske er du heldig! min kæreste fik den her som nr. 12 i køen.. Vi skal ud og se på en, hvor vi er nr. 29, og ærlig talt ved jeg godt vi ikke får den..

Øv :-( og du kommer også herfra Århus som jeg.......

Ville være så dejligt. Men jeg forstår ikke hvorfor vi er nummer 22 i køen, når der på boligsiden har stået vi er nummer 29 hele tiden

Anmeld

10. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Øv :-( og du kommer også herfra Århus som jeg.......

Ville være så dejligt. Men jeg forstår ikke hvorfor vi er nummer 22 i køen, når der på boligsiden har stået vi er nummer 29 hele tiden

Vi fik at vide, at det er fordi der nogen gange er nogen der står på ventelisten og tæller med, selvom de ikke er aktivt søgende. Og derfor får de ikke tilbuddene, så i får en bedre plads.. Men det er jo umuligt i Århus. Vi har anciennitet tilbage fra '89, men stadig er det umuligt.. 

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Vi fik at vide, at det er fordi der nogen gange er nogen der står på ventelisten og tæller med, selvom de ikke er aktivt søgende. Og derfor får de ikke tilbuddene, så i får en bedre plads.. Men det er jo umuligt i Århus. Vi har anciennitet tilbage fra '89, men stadig er det umuligt.. 

Ja Århus midtby har vi også droppet, men det gør mig ikke noget.

Boligen vi er blevet tilbudt ligger i Solbjerg.....

Anmeld

10. maj 2011

Mor010711

Det er ikke umuligt. 

Vi var nummer fire på én liste men fik den ikke. På en anden liste var vi nummer 23 og den har vi lige fået 

Vær optimistisk, selvom det virker håbløst 

Anmeld

10. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Ja Århus midtby har vi også droppet, men det gør mig ikke noget.

Boligen vi er blevet tilbudt ligger i Solbjerg.....

Måske i får den! Vi har også søgt nærmest i alle områder der hører under Århus Bolig, men har ikke det store held. Krydser fingre for i får den!!

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

Mor010711 skriver:

Det er ikke umuligt. 

Vi var nummer fire på én liste men fik den ikke. På en anden liste var vi nummer 23 og den har vi lige fået 

Vær optimistisk, selvom det virker håbløst 

Ej hvor fedt for jer..... håber vi kan være ligeså heldige!!! Mange tak for dit svar!

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Måske i får den! Vi har også søgt nærmest i alle områder der hører under Århus Bolig, men har ikke det store held. Krydser fingre for i får den!!

Tak for det.... og i lige måde...... :-) I må ligge langt fremme til en del vel, vi har ancinitet fra 2005 (Århus bolig). Men vi har kun søgt i Beder og Solbjerg

Anmeld

10. maj 2011

Kamulla

man skal aldrig sige aldrig...

men er det ikke bare takke ja??? hvis man ikke takker ja får man den jo slet ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.