Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ønsker jer den bedste dag i hele verden... Ville ønske jeg kunne være med til at nyde den
Jeg kan desværre ikke den dag
måååååske jeg er lige ved at hitte ud af noget sammen med Trine:0)
Vi kommer desværre heller ikke. Men er meget taknemmlige for at have fået indbydelsen. Og jeg ønsker Jer en fantastisk dag, og bryllup!
Det var da en MEGA smart afstemning!!!! Jeg kan desværre ikke komme. Hvor er det stort at du inviterer NS'erne
Karo skriver: For et stykke tid siden inviterede vi jer dejlige kvinder til bryllup i Hvidovre Kirke kl.12 samt efterfølgende reception på dyssevænget 67 i Husum.Da vi skal svare cateren på mandag omkring antal kuverter, bringer jeg den lige op igen, så vi ved hvor mange der har lyst til at komme.
For et stykke tid siden inviterede vi jer dejlige kvinder til bryllup i Hvidovre Kirke kl.12 samt efterfølgende reception på dyssevænget 67 i Husum.Da vi skal svare cateren på mandag omkring antal kuverter, bringer jeg den lige op igen, så vi ved hvor mange der har lyst til at komme.
hold da på - hvor stort af jer kan desværre ikke
Ville virkelig gerne ... Men det er desværre ikke en mulighed.
Tak for invitationen men det ligger desværre for langt væk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128