hjælp hvordan gør jeg lige det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Kløver

Ja flot, jeg har mistet stemmen og skal have fat i lægen i morgen, men hvordan snakker man lige med lægen i telefon når man stort set ingen stemme har og jeg kan ikke få akut tid ved bare at gå derop, man skal snakke med lægen i telefontiden tidligt om morgenen, så går jeg op og får alm tid er der min 14 dages ventetid

Så må jeg håbe jeg har fået stemmen igen inden dåben på søndag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Nalle

Kan du ikke få en til at ringe for dig?

Anmeld

10. maj 2011

-Sigrid-

Maja84 skriver:

Ja flot, jeg har mistet stemmen og skal have fat i lægen i morgen, men hvordan snakker man lige med lægen i telefon når man stort set ingen stemme har og jeg kan ikke få akut tid ved bare at gå derop, man skal snakke med lægen i telefontiden tidligt om morgenen, så går jeg op og får alm tid er der min 14 dages ventetid

Hej søtte

Hos min læge kan jeg bare gå op til sekretæren.. Hvorfor kan du ikke bare det?

Og ellers er der bare at tage et halstørklæde på, og drikke en masse the!

Anmeld

10. maj 2011

Carina1977

Maja84 skriver:

Kunne du ikke få en til at ringe for dig?

Øv med den stemme....har selv prøvet det en enkelt gang, men det var min egen skyld. Havde råbt lidt meget da jeg så fodbold  fik først stemmen tilbage igen efter 1 måned.

Anmeld

10. maj 2011

Kløver

Nalle skriver:

Kan du ikke få en til at ringe for dig?

må se om jeg kan få manden op, hvis det er ellers må jeg håbe jeg får lidt stemme i løbet af natten

Anmeld

10. maj 2011

Kløver

-Sigrid- skriver:

Hej søtte

Hos min læge kan jeg bare gå op til sekretæren.. Hvorfor kan du ikke bare det?

Og ellers er der bare at tage et halstørklæde på, og drikke en masse the!

tak, har drukket masser af the uden held, tjoh kan godt men så kan jeg kun få en alm tid og der er jo så 14 dages ventetid.

Anmeld

10. maj 2011

Kløver

Carina1977 skriver:

Kunne du ikke få en til at ringe for dig?

Øv med den stemme....har selv prøvet det en enkelt gang, men det var min egen skyld. Havde råbt lidt meget da jeg så fodbold  fik først stemmen tilbage igen efter 1 måned.

åh nej dog, håber da min stemme når at komme igen inden søndag, min er bare forvundet gradvist pga forkølelse ondt i halsen, og det er trukket ned mod lungerne så vil gerne lige kigges på, for en sikkehedsskyld, så jeg ikke lpudselig ligger endnu mere syg, til dåben, ville dælme være ærgeligt

Anmeld

10. maj 2011

Carina1977

Maja84 skriver:

åh nej dog, håber da min stemme når at komme igen inden søndag, min er bare forvundet gradvist pga forkølelse ondt i halsen, og det er trukket ned mod lungerne så vil gerne lige kigges på, for en sikkehedsskyld, så jeg ikke lpudselig ligger endnu mere syg, til dåben, ville dælme være ærgeligt

Jeg tror nu nok din stemme skal komme tilbage hurtigere. Mit skyldes jo overanstrengelse af stemmebåndet....så derfor tog det pænt lang tid.

Men en god ide lige at komme til lægen. God bedring

Anmeld

10. maj 2011

Kløver

Carina1977 skriver:

Jeg tror nu nok din stemme skal komme tilbage hurtigere. Mit skyldes jo overanstrengelse af stemmebåndet....så derfor tog det pænt lang tid.

Men en god ide lige at komme til lægen. God bedring

tusind tak, må se om jeg kan få mandne til at ringe for mig, hvis jeg ingen stemme har i morgen heller

Anmeld

10. maj 2011

-Sigrid-

Maja84 skriver:

tak, har drukket masser af the uden held, tjoh kan godt men så kan jeg kun få en alm tid og der er jo så 14 dages ventetid.

Ej hvor træls /:

Martin to the rescue!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.