Hvordan gør man, når man vil have nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg skriver som ano, da jeg ikke ved om noget familie ser med, og de skal ikke vide noget før projektet er lykkedes og vi har været til nf

Vi fik en dejlig lille dreng for 3 mdr siden, og det var et lykketræf han kom, jeg blev gravid, bedst som jeg skulle igang med behandling, da jeg har pco. Af samme årsag er beslutningen nu taget, jeg tager minipiller 3 mdr, og så starter PB igen, men er der nogle af jer der havde nemmere ved nr 2 eller gik der længe, måtte i igennem behandling eller skete det bare, og hvad med jeres første, for vi ved jo nu jeg godt kan blive gravid naturligt, men har meget svært ved det, så kunne måske være rart at høre om andre i samme båd, med erfaringer om det at få nr 2.

Vi har ikke travlt med at få nr 2, men da det tog så længe og det var så svært, vil vi hellere give det alle chancer der er for det, end vi måske ikke får flere, man kan aldrig vide, men vi håber meget at kunne få en mere

ps er ikke sikker om jeg er i den helt rigtige kategori

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Sunflower

Hej

Jeg er ikke i samme båd så jeg kan ikke rigtig svare på hvor lang tid det tog og sådan

Men hvis i skal have hjælp, må det vist blive på en privat klinik. Man har nemlig ikke ret til hjælp i det offentlige hvis man har fælles barn/børn - så vidt jeg ved

Men jeg håber da at det lykkedes for jer igen, så i slipper for alt det behandlings h......!!!

Anmeld

10. maj 2011

Skouboe

Jeg tænkte lige præcist som dig...

Den store tog 2½ år og vi havde faktisk besluttet at opgive og holde en pause og så begynde at diskutere fertilitetsbehandlinge med lægerne, da jeg blev gravid med hende.

Da hun var 7-8 måneder eller deromkring besluttede vi at begynde på nummer 2, fordi vi jo nu havde brugt så lang tid på nummer 1...

Nu har vi to piger med præcist 18 måneders mellemrum!

Anmeld

10. maj 2011

Chewy

Hej med dig,

Jeg er i samme situation som dig. Jeg har en søn på snart 4 uger, men har også PCO. Jeg blev naturligt gravid efter 1 år, så lige som med jer, ved vi at det kan lykkes naturligt. 

Jeg er meget i tvivl om, hvad vi gør nu. Egentlig ville jeg gerne vente lidt med nr. 2, men fordi jeg har PCO har jeg tænkt over, at jeg ville tage p-piller i et års tid og så ellers bare stoppe med dem og lade det ske, når det sker. Jeg tror på, at psyken spiller meget ind i det her, så hvis man bare går i gang i god tid, så man kan leve livet uden at tænke for meget over det, så er jeg sikker på, det nok skal lykkes 

Så hvis I er klar til en lille ny igen, så bare klø på er sikker på det nok skal lykkedes for jer Min gynækolog sagde dog, da jeg spurgte, at man ikke nødvendigvis er mere frugtbar fordi man lige har undfanget og født - men man har da lov at håbe

Mange gange held og lykke til jer

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

Chewy skriver:

Hej med dig,

Jeg er i samme situation som dig. Jeg har en søn på snart 4 uger, men har også PCO. Jeg blev naturligt gravid efter 1 år, så lige som med jer, ved vi at det kan lykkes naturligt. 

Jeg er meget i tvivl om, hvad vi gør nu. Egentlig ville jeg gerne vente lidt med nr. 2, men fordi jeg har PCO har jeg tænkt over, at jeg ville tage p-piller i et års tid og så ellers bare stoppe med dem og lade det ske, når det sker. Jeg tror på, at psyken spiller meget ind i det her, så hvis man bare går i gang i god tid, så man kan leve livet uden at tænke for meget over det, så er jeg sikker på, det nok skal lykkes 

Så hvis I er klar til en lille ny igen, så bare klø på er sikker på det nok skal lykkedes for jer Min gynækolog sagde dog, da jeg spurgte, at man ikke nødvendigvis er mere frugtbar fordi man lige har undfanget og født - men man har da lov at håbe

Mange gange held og lykke til jer

tak for svar, vi håber. har du prøvet minipiller, der skulle være mindre hormoner i, men jeg er i tvivl om de er gode at ta når man har pco

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.