glæder mig til onsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

992 visninger
17 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

msax

for så er det "test-dag"...

og tænk hvis der var to streger ...

Har vildt meget lyst til at teste nu, men det ville være at "snyde" for det er kun om onsdagen vi må teste...

Og denne gang må den gerne være fin positiv med to streger, for pinden til på onsdag er den sidste i pakken. Ved godt at jeg jo bare kan bestille nogle nye (og gør det nok også hvis den er positiv - bare for at være sikker)...

Onsdag - tænk hvis jeg vandt i lotto... eller jeg mener i gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Dictes mor

msax skriver:

for så er det "test-dag"...

og tænk hvis der var to streger ...

Har vildt meget lyst til at teste nu, men det ville være at "snyde" for det er kun om onsdagen vi må teste...

Og denne gang må den gerne være fin positiv med to streger, for pinden til på onsdag er den sidste i pakken. Ved godt at jeg jo bare kan bestille nogle nye (og gør det nok også hvis den er positiv - bare for at være sikker)...

Onsdag - tænk hvis jeg vandt i lotto... eller jeg mener i gravid

Mette Mette Mette. Det er da helt vildt, jeg glæder mig meget, og håber på en lille sms fra dig, når testen er taget. Og så håber jeg på det bedste... Måske jeg så skal time det, så vi er gravide på samme tid. Det kunne være hyggeligt, hvis vi havde barsel på samme tid.

Anmeld

9. maj 2011

msax

Dictes mor skriver:

Mette Mette Mette. Det er da helt vildt, jeg glæder mig meget, og håber på en lille sms fra dig, når testen er taget. Og så håber jeg på det bedste... Måske jeg så skal time det, så vi er gravide på samme tid. Det kunne være hyggeligt, hvis vi havde barsel på samme tid.

det kunne være så hyggeligt... men så skal du jo snart igang søde...

Ih - en mini bodam mere kunne da være for dejligt...

Anmeld

9. maj 2011

Dictes mor

msax skriver:

det kunne være så hyggeligt... men så skal du jo snart igang søde...

Ih - en mini bodam mere kunne da være for dejligt...

Det kunne det, men jeg er lidt i tvivl, jeg ved ikke om jeg er klar... er det dobbelt så meget arbejde med to? Jeg har jo så mange ting, som skal passes, f.eks. en hel bondegård af dyr og en meget stor have... hmmm jeg ved det ikke, meeeeeen mon ikke det ender med en tyk mave

Anmeld

9. maj 2011

Ida.

Uij det er spændende Mette!! Jeg krydser fingre og

Anmeld

9. maj 2011

msax

Dictes mor skriver:

Det kunne det, men jeg er lidt i tvivl, jeg ved ikke om jeg er klar... er det dobbelt så meget arbejde med to? Jeg har jo så mange ting, som skal passes, f.eks. en hel bondegård af dyr og en meget stor have... hmmm jeg ved det ikke, meeeeeen mon ikke det ender med en tyk mave

der er mere arbejde, men det er ikke dobbelt arbejde. Dicte vil jo kunne meget selv når baby kommer, og du og Per har mere forældrerutine at trække på.

Jeg glæder mig så meget til en tyk mave... både på dig og på mig

Anmeld

10. maj 2011

Bondepigen

10. maj 2011

TbCp

Spændende!!!

Anmeld

10. maj 2011

Skouboe

10. maj 2011

Lilac

iiih, hvor spændende!!! Krydser fingre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.