Hvad sker der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Hendemichelle

Hej tøser, 

lige et spørgsmål som i helt sikkert har hørt 1000 gange! 

Var gravid for nogle måneder siden, men mistede desværre i starten af februar, da jeg var 12 uger henne 

Har siden haft min mens 1 gang, ud over selvfølgelig selve aborten. Nu ved jeg godt at mens sikkert ikke bliver 100% regelmæssig igen med det samme, men den er nu 10 dage forsinket.. har taget 3 test, alle negativ inden for de første 10 min - men også alle 3 svaaaagt positive efter et par timer. Jeg ved godt at det kan man ikke regne med, men ved snart ikke hvad jeg skal tro. Håber selvfølgelig at jeg er gravid igen, og har da også haft mens smerter (men stadig ingen mens!!) og en del sammentrækninger i underlivet - specielt i den ene side? 

Men hvad tror i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Aagaard

Hendemichelle skriver:

Hej tøser, 

lige et spørgsmål som i helt sikkert har hørt 1000 gange! 

Var gravid for nogle måneder siden, men mistede desværre i starten af februar, da jeg var 12 uger henne 

Har siden haft min mens 1 gang, ud over selvfølgelig selve aborten. Nu ved jeg godt at mens sikkert ikke bliver 100% regelmæssig igen med det samme, men den er nu 10 dage forsinket.. har taget 3 test, alle negativ inden for de første 10 min - men også alle 3 svaaaagt positive efter et par timer. Jeg ved godt at det kan man ikke regne med, men ved snart ikke hvad jeg skal tro. Håber selvfølgelig at jeg er gravid igen, og har da også haft mens smerter (men stadig ingen mens!!) og en del sammentrækninger i underlivet - specielt i den ene side? 

Men hvad tror i? 

Jeg har desværre ingen guldkorn til dig
Men jeg syntes lige det lyder som om du kunne bruge et

Anmeld

9. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Altså nu ved jeg ikke lige når du har tabt, hvor længe det graviditets stof så sidder i kroppen.
Men da jeg tog min første test blev den ikke positiv med det samme, først to dage efter kigger jeg på den og så den positiv- hvor efter den næste (som jeg tager et par dage efter) er fuld positiv med det samme. Så jeg kan ikke fortælle hva du skal tro på:s Men smut da en tur forbi lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.