Bliver sat igang på onsdag! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

malenecl

Er i dag 41+1 og bliver sat igang på onsdag!!! .. Er heeelt oppe og køre. Ved så godt at det kan vare langtid før der sker noget når man bliver sat igang, men er alligevel bare SÅ glad .. I næste uge har jeg min prinsesse ude!!

Andre som er blevet sat igang og som forhåbentlig har fået gode oplevelser med det? ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

malenecl

Slet ingen??

Anmeld

10. maj 2011

betiinsen

Ih ville da ikke gå forbi uden at skrive held og lykke, blev sat igang igår med en stikpille og venter spændt på om der sker noget mere idag det er også rigtig dejligt for dig du har fået en dato, krydser fingre for det går ret hurtigt ved os begge

Anmeld

10. maj 2011

Majbriteriksen

malenecl skriver:

Er i dag 41+1 og bliver sat igang på onsdag!!! .. Er heeelt oppe og køre. Ved så godt at det kan vare langtid før der sker noget når man bliver sat igang, men er alligevel bare SÅ glad .. I næste uge har jeg min prinsesse ude!!

Andre som er blevet sat igang og som forhåbentlig har fået gode oplevelser med det? ..

Jeg blev sat i gang en fredag middag og fødte om natten til lørdag. Er der noget du gerne vil vide, er du velkommen til at spørge  Pøj pøj i morgen

Anmeld

10. maj 2011

MIWULA

malenecl skriver:

Jeg blev sat igang da jeg var uge 42 Fik en stikpille og ca 9 timer efter begyndte jeg og få veer og 21 timer efter pillen havde jeg født min skønne dreng.  Skal så lige siges at han ikk ville ud derfor det tog så lang tid.

Anmeld

10. maj 2011

MIWULA

betiinsen skriver:

Ih ville da ikke gå forbi uden at skrive held og lykke, blev sat igang igår med en stikpille og venter spændt på om der sker noget mere idag det er også rigtig dejligt for dig du har fået en dato, krydser fingre for det går ret hurtigt ved os begge

Mange gange held og lykke håber der snart sker noget.

Anmeld

10. maj 2011

Melbek

Blev sat igang onsdag, igen torsdag, vandet blev taget fredag morgen og fredag aften var hun ude. Selvom det var nogle lange dage, så synes jeg det var en rigtig god oplevelse

Pøj pøj med det

Anmeld

10. maj 2011

Clisolka

Jeg blev sat i gang en fredag aften 17.30 - og fik taget vandet med det samme  Der gik ca. 1 time, så kom veerne... Lørdag morgen kl. 9.19 var hun ude ved et aks (hun havde sat sig fast i mit bækken). 

Pøj pøj i morgen 

Anmeld

10. maj 2011

malenecl

Tak for alle jeres svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.