Mon jeg får søvn i nat??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. november 2008

Fam. Madsen

Ja mon mig og manden får noget søvn i nat.. vores søn på 5mdr. var vågen det meste af natten i går. han blev puttet kl. 19.30 igår aftes men vågnet igen kl. 20.30, hvor manden fik ham til og sove så vågnet han igen kl 22.00 hvor jeg gav ham en flaske og han fald i søvn igen. da mig og manden gik i seng kl. 24.00 vågnet han igen og der var han vågen i 2 timer hvor det til sidst ende med at mand kørte ham i søvn i bilen, da han kom hjem sov sønnen i en time hvor han vågnet igen så nu var klokken så 3.30 hvor jeg gik med ham på armen i en time og vi forsøgte at give ham noget og spise. han ville ikke spise, det ende så med at manden pakket ham i barnevognen og gik ham i søvn hvor han så sov til kl 7.30 endelig.

det skal lige siges at mine nevøre sov her og sønnen skreg hver gang han var vågen..

så mig og maden er meget trætte og håber på at vi får noget søvn i nat..

havde bare lige brug for og komme ud med det60.png

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2008

Miamaja

som regel sover guldklumpen super hele natten men der har da varet dage hvor det gaar helt galt pga taender eller hvis vi overnatter ude - og DET er bare haardt

eeelsker min sovn og har godt sove hjerte saa I skal lige have en knuser begge to

Anmeld

8. november 2008

twinboys

Familien Madsen skriver:

Ja mon mig og manden får noget søvn i nat.. vores søn på 5mdr. var vågen det meste af natten i går. han blev puttet kl. 19.30 igår aftes men vågnet igen kl. 20.30, hvor manden fik ham til og sove så vågnet han igen kl 22.00 hvor jeg gav ham en flaske og han fald i søvn igen. da mig og manden gik i seng kl. 24.00 vågnet han igen og der var han vågen i 2 timer hvor det til sidst ende med at mand kørte ham i søvn i bilen, da han kom hjem sov sønnen i en time hvor han vågnet igen så nu var klokken så 3.30 hvor jeg gik med ham på armen i en time og vi forsøgte at give ham noget og spise. han ville ikke spise, det ende så med at manden pakket ham i barnevognen og gik ham i søvn hvor han så sov til kl 7.30 endelig.

det skal lige siges at mine nevøre sov her og sønnen skreg hver gang han var vågen..

så mig og maden er meget trætte og håber på at vi får noget søvn i nat..

havde bare lige brug for og komme ud med det60.png

Nat nat til jer... Håber at i får sovet noget mere i nat... Sender dyb søvn til jer alle 3...

Nat nat herfra Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.