ved i hvordan man finder personer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.649 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Ryberg

ja jeg har længe gået og tænkt på at jeg helt vildt gerne vil finde mine 2 halvbrødre... de er nemlig ca. lige så gamle som jeg, da min biologiske far gjorde en anden kvinde gravid samtidig som min mor blev gravid..

Jeg har aldrig kendt min far, men fik stillet min nysgerrighed da jeg var 14, der mødte jeg ham et par gange og jeg har egentlig ikke ønsket mere kontakt til ham da han er alkoholiker og en værre løgnhals...

Nå, men han viste mig et billede af hans to sønner - dvs. mine to halvbrødre.. og vi "ligner" hinanden utrolig meget (på det tidspunkt, med vores fars øjne og hårfarve) og jeg tænker, at dem kunne jeg da godt tænke mig at prøve at finde?

Hvad tænker i?

Hvordan skal jeg gøre det?

Hvad kan jeg gøre?

Min fars navn står ikke på dåbsattesten, men jeg mener at vide at han skulle stå registreret et sted på at han er min far.. men hvordan finder jeg videre derfra og hvor er det henne?

Lidt forvirrende indlæg.. men håber i kan se hvor jeg vil hen

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Stumpen

Kender du deres navne, så prøv facebook...

Anmeld

9. maj 2011

Ryberg

Stumpen skriver:

Kender du deres navne, så prøv facebook...

jeg kender slet ikke mine brødres navne... overhovedet..

og min fars navn.. Tonny Pedersen... er der mange der hedder.... :/

Anmeld

9. maj 2011

bøgelund

KittyGirl skriver:

ja jeg har længe gået og tænkt på at jeg helt vildt gerne vil finde mine 2 halvbrødre... de er nemlig ca. lige så gamle som jeg, da min biologiske far gjorde en anden kvinde gravid samtidig som min mor blev gravid..

Jeg har aldrig kendt min far, men fik stillet min nysgerrighed da jeg var 14, der mødte jeg ham et par gange og jeg har egentlig ikke ønsket mere kontakt til ham da han er alkoholiker og en værre løgnhals...

Nå, men han viste mig et billede af hans to sønner - dvs. mine to halvbrødre.. og vi "ligner" hinanden utrolig meget (på det tidspunkt, med vores fars øjne og hårfarve) og jeg tænker, at dem kunne jeg da godt tænke mig at prøve at finde?

Hvad tænker i?

Hvordan skal jeg gøre det?

Hvad kan jeg gøre?

Min fars navn står ikke på dåbsattesten, men jeg mener at vide at han skulle stå registreret et sted på at han er min far.. men hvordan finder jeg videre derfra og hvor er det henne?

Lidt forvirrende indlæg.. men håber i kan se hvor jeg vil hen

Tusind tak

prøv at kontakt folkeregisteret!? ved ikke hvad der ellers er af muligheder..

håber du finder hvad du søger .  

Anmeld

9. maj 2011

Ryberg

bøgelund1 skriver:

prøv at kontakt folkeregisteret!? ved ikke hvad der ellers er af muligheder..

håber du finder hvad du søger .  

Kan de oplyse det ud fra mine oplysninger?

Tænker lidt det er den vej jeg skal gøre det fra? altså, oplyse mine oplysninger og så kan de vel se hvem min far er og derfra kiggede videre?

Anmeld

9. maj 2011

3600MorTil2

jeg ville bare finde en x kæreste og vidste at han havde boet i frederica kommune , så dem ringede jeg til og via den vej fandt jeg ham, så hvis du ved lidt om ham så skulle muligheden være der, ikke at det ikke kan være svært.

hvor meget ved du om ham??

Anmeld

9. maj 2011

Babydreng1

Jeg sidder i samme situation som dig, men hvad jeg fik afvide for nogle år siden, så skal man gerne vide hvilket sogn de er fra, og morens fulde navn, ellers vil de ikke hjælpe, da I "kun" er halvsøskende. men du skal henvende dig i den kommune de kommer fra. grunden til at jeg ikke er kommet videre, er fordi jeg hverken ved det ene eller det andet, så der er ikke nogen der vil hjælpe mig.

jeg ved ikke om tingene har ændret sig, men sådan var det for ca 5 år side.

Er meget interesseret i hvad du finder ud af, så endelig skriv hvis du finder dem

Held og lykke med søgningen

Anmeld

9. maj 2011

Majbriteriksen

KittyGirl skriver:

Tænker lidt det er den vej jeg skal gøre det fra? altså, oplyse mine oplysninger og så kan de vel se hvem min far er og derfra kiggede videre?

Jeg fandt en del søskende efter min fars død. Det var igennem kommunen. Det koster et mindre beløb at få et navn og adr. Jeg håber du får held med dig-det var ihvertfald en stor oplevelse for mig.

Anmeld

9. maj 2011

bøgelund

KittyGirl skriver:

jeg er da næsten sikker på, at de kan fortælle dig hvem dine brødre er.. det koster vist bare lidt, men det er ikke meget.. hvis det overhovedet gør det! men syns da det er værd at undersøge.. 

tror også det er den nemmeste vej for dig. specielt når du ikke har deres navne.. 

din far er jo helt sikkert registreret som deres far også.. 

Anmeld

9. maj 2011

Noneother

Følger lige med her. Jeg har osse en (adoptivfarmor) jeg gerne vil finde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.