Rosa:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

heaven

har du ikke et link til et bette referat om din bryllupsdag - har godt læst den midtvejs-en der, i pausen inden vennerne skulle komme??

Har du skrevet mere, og har du flere af de dersens intet mindre end fantastiske billeder??

Jannie - nysgerrig

Ps Øv med køreprøven, hva??? Jeg krysder for næste gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

heaven

9. maj 2011

Rosa

Hvor er du sød 

Og jeg ved godt at jeg skylder en vol.II, men... Jeg har besluttet mig for at lave et fyldigt referat når jeg får resten af billederne fra aftenen - det er nemlig ikke os der tog dem  Kan du vente så længe? 

Knuuuus

Anmeld

9. maj 2011

heaven

Hvor er du sød 

Og jeg ved godt at jeg skylder en vol.II, men... Jeg har besluttet mig for at lave et fyldigt referat når jeg får resten af billederne fra aftenen - det er nemlig ikke os der tog dem  Kan du vente så længe? 

Knuuuus

jamen det kan jeg vel så blive nødt til, suuuk - men så vil jeg da glæde mig dobbelt så meget, hehe....

hvad med din kinesiske kjole (var det ikke sådan, eller var den fra thailand??) nåede den frem eller hvad endte det med??

Knuz

Anmeld

10. maj 2011

Rosa

heaven skriver:

jamen det kan jeg vel så blive nødt til, suuuk - men så vil jeg da glæde mig dobbelt så meget, hehe....

hvad med din kinesiske kjole (var det ikke sådan, eller var den fra thailand??) nåede den frem eller hvad endte det med??

Knuz

Hihi, ja, den nåede frem, men de havde godt nok taget sig nogle friheder, så den lignede ikke just det jeg havde bestilt. Meget ikke-bryllupsagtig  Den er desuden 5 cm for kort når jeg har bare tæer  Så jeg er ikke just begejstret og skal have den solgt i en fart, så jeg kan betale brudekjolen som jeg brændte hul i på aftenen (bare vent, forklaring følger når billederne kommer!) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.