Maling af Trip Trap-stol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.590 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Malthes mor

Hej Piger:-)

Er der nogen af jer derude, som har erfaring med at male en Trip Trap-høj-stol? Hvad er bedst - male med pensel eller spray-maling? Og hvilken type/mærke maling skal jeg købe? Det skal jo være noget slidstærkt og vaskbart maling?

Hilsen

Marianne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

ABPR

Hej

Jeg har faktisk lige malet en gammel tripp trapp stol i sart lyserød til min datter...og det vigtigste er at være grundig, man kan ikke bare give det en gang maling og så holder det.

Stolen skal slibes grundigt. Hvis den fx er i lyst træ kan du nøjes med at give den en gang grunder og så derefter 3 x maling i den farve du ønsker (alt efter dækkeevne). Lad den tørre og hærde i 14 dage. Så er stolen holdbar til at slide på og tørre af i det uendelige....

Dejligt med projekter! Jeg er selv igang med at male en skænk til min drengs værelse....

Hilsen Amanda

Anmeld

9. maj 2011

henh01

Min bror er maler og han anbefaler spray maling, men det er svært at spray male uden at det løber. Køb noget lak maliing

Anmeld

9. maj 2011

ABPR

hov glemte lige at skrive at jeg brugte pensel... har ikke den store erfaring i spray....men det tror jeg nu også du sagtens kan bruge...

Anmeld

1. november 2011

Christina.78

vi har en lyserød triptrap og skaæ den have ændret farve kommer den en tur til autolakeren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.