Heej :-)
Jeg har virkelig noget jeg har brug for at komme ud med,. Så her kommer det,. Jeg har verdens dejligste og sødeste kæreste og vi har været sammen i lidt over 4 år og vi venter os her til Juli. ! Jeg har gennem hele min graviditet føølt at dette var det rigtige og at det er den ønske familie enhver drømmer om, MEN... Når jeg står nede i købmanden og jeg ser et barn skabe sig fordi han/hun ikke må få alt hvad der står på hylderne, eller et barn der står og kalder sin mor en masse urimlige ting, får jeg en klump i halsen og er seriøst ved at besvime..! Jeg elsker tanken om at få det her ønskebarn og elsker at være gravid, men somme tider dukker der en masse spørgsmål op omkrin der om jeg entelig bliver en god mor, og at jeg er bange for ikke at kunne give min lille guldklump hvad hn behøver og fortjæner, bliver bange for om jeg bliver endnu en mor i markedet som har en del problemer.. Og den alenemor man ser på gaden så tit..! Er det her noget der er almendelig, er det noget i har prøvet ..?
Jeg ved inderst inde jeg er klar til at blive mor, og jeg har så meget kærlighed at give af, det siger alle omkring mig også, men jeg har bare så svært ved at se det nogle gange, elsker min bette ufødte dreng..! Men er jeg ved at få kolde fødder uden selv at vide det ? eller tror i bare det er en slags (præsentationsangst) STAVES..!
Mvh Julia 27+2
Anmeld