2år, og vil ikke skilles fra mor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Sees

Hej de damer.

Så er det ved at være tid til at jeg skal have et lille råd, omkring Emil.
Emil bliver 2 år, her den 26. maj (min lille trold bliver jo stooor!!) og lige nu er han altså virkelig bare en bisse.
Han kaster med alt, slår på ting (ikke på mig eller andre) og han kaster sig ned og skaber sig!
Men værst af alt - Han er blevet bange for at blive adskilt fra mig. Jeg skal være med ham OVER ALT!!!
Jeg er jo alene med ham, som mange af jer ved, og har altså engang imellem brug for lidt luft.
Her i lørdags skulle han ud til min søster, som har en knægt på 3 år, som Emil STORTRIVES med. Vi snakkede om hele formiddagen at han skulle ud til Fætter Philip, og han glædede sig helt vildt, og kunne ikke ventet med at komme ud af døren - Men da han først blev sat ind i bilen, var han ulykkelig.
Min søster fortalte dog at det stoppede igen da bilen begyndte at køre, men hvor skar det dog i mit hjerte at høre ham så ulykkelig.
Er det alderen, eller hvad er der?
Håber nogen kan hjælpe mig lidt.

Mette - Som er dybt frusteret over at have en ked søn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Årh det gør så ondt, men det lægger desværre til alderen. Vores små pus er ved at blive så bevidste om alt, og desværre også det med at vi nogle gange tager afsted uden dem.

Anmeld

9. maj 2011

Sees

LouiseVous skriver:

Årh det gør så ondt, men det lægger desværre til alderen. Vores små pus er ved at blive så bevidste om alt, og desværre også det med at vi nogle gange tager afsted uden dem.

Åh, jeg håber sådan at du har ret, og han ikke er blevet bange for noget, eller ligende!
Tak for svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.