Argh..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

AnneBJ

Hvem der bare var lidt gifted inden for sangskrivning/rim/tale-holdning - whatever! Jeg er ingen af delene, men vil gerne lave en sang til min lillebrors konfi næste fredag. Jeg går i stå hele tiden, og får max lavet 2 linier, inden jeg kasserer melodien og forsøger med en anden.. 

ØV! Bare et lille klageindlæg herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Mamalou

Husker det tydeligt fra min lillebrors konfirmation (han er tyve i dag), hvor jeg lavede en sang på melodien "Hammer hammer fedt". Det blev ingen succes - lød ellers godt i mit hoved, da jeg skrev den - så jeg kan desværre ikke være behjælpelig! 

Er der ikke internet sider, hvor du kan finde lidt inspiration og nappe lidt fra?

God sangskrivning! 

Anmeld

9. maj 2011

Manakauapo

Vil du have hjælp til det? For jeg kan godt hjælpe dig lidt så

Har skrevet rigtig mange sange efterhånden, så du siger bare til

Anmeld

9. maj 2011

AnneBJ

Manakauapo skriver:

Vil du have hjælp til det? For jeg kan godt hjælpe dig lidt så

Har skrevet rigtig mange sange efterhånden, så du siger bare til

Really? Årh det ville være dejligt... Men hvor meget tid har du til at hjælpe? Jeg er på et ret håbløst stadig hvor jeg har ca. 10 stikord - og thats it... Intet melodikrav eller noget som helst... Kan mærke jeg selv er gået ret kold og nok ikke får lavet noget (og hver gang jeg sætter mig med det, vågner Felix... )

Anmeld

9. maj 2011

Manakauapo

AnneBJ skriver:

Really? Årh det ville være dejligt... Men hvor meget tid har du til at hjælpe? Jeg er på et ret håbløst stadig hvor jeg har ca. 10 stikord - og thats it... Intet melodikrav eller noget som helst... Kan mærke jeg selv er gået ret kold og nok ikke får lavet noget (og hver gang jeg sætter mig med det, vågner Felix... )

Send mig en liste med det du gerne vil have ind i sangen, så skal jeg lave et udkast. Jeg har en eksamen på onsdag og ellers har jeg fri indtil mandag. Så jeg har masser af tid

Anmeld

9. maj 2011

eirene

Manakauapo skriver:

Send mig en liste med det du gerne vil have ind i sangen, så skal jeg lave et udkast. Jeg har en eksamen på onsdag og ellers har jeg fri indtil mandag. Så jeg har masser af tid

Tine, for pokker da. Du er jo multikunster.

Jeg mangler lige den sidste sætning i den sang jeg har lavet.. Kan du også fikse det??

Anmeld

9. maj 2011

Manakauapo

Tine, for pokker da. Du er jo multikunster.

Jeg mangler lige den sidste sætning i den sang jeg har lavet.. Kan du også fikse det??

Haha.. Send sangen til mig, så skal jeg kigge på det

Jeg har jo spillet klaver i 10 år, tværfløjte i 2 år og er lige begyndt at spille guitar igen (kan lidt). Så jeg kan da også lidt indenfor den verden...

Anmeld

9. maj 2011

Vial

AnneBJ skriver:

Hvem der bare var lidt gifted inden for sangskrivning/rim/tale-holdning - whatever! Jeg er ingen af delene, men vil gerne lave en sang til min lillebrors konfi næste fredag. Jeg går i stå hele tiden, og får max lavet 2 linier, inden jeg kasserer melodien og forsøger med en anden.. 

ØV! Bare et lille klageindlæg herfra

prøv med "Recepten". Den er ret let. Der lavede vi en skøn en til vores mor..

Anmeld

10. maj 2011

AnneBJ

KaMa skriver:

prøv med "Recepten". Den er ret let. Der lavede vi en skøn en til vores mor..

Den kender jeg slet ikke....!

Anmeld

10. maj 2011

AnneBJ

Manakauapo skriver:

Du er en engel!!

Jeg uddyber lige stikordene en smule og smider en PB af sted!

Tusind tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.