Hvad laver i??? Her er så stille...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.404 visninger
23 svar
0 synes godt om
8. november 2008

twinboys

Ja hvad laver i...???

41online det er ikke mange...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2008

Honningblomst

Mon ikke de fleste har andet at lave en lørdag aften end sidde ved en computer,....jeg er lige kommet hjem fra mine forældre og er på vej ud af døren igen..
God aften..
Knus..

Anmeld

8. november 2008

twinboys

Eva skriver:

Mon ikke de fleste har andet at lave en lørdag aften end sidde ved en computer,....jeg er lige kommet hjem fra mine forældre og er på vej ud af døren igen..
God aften..
Knus..

Jo vi har også haft travlt idag... Vinterklargøre haven og pakke varer til afsendelse...
Derfor er jeg på computeren idag...

Majbritt

Anmeld

8. november 2008

Bastian

Vi har lige lavet Rebekkas fys-øvelser med hende og manden har lagt hende i seng efterfølgende, da der var en heftig gniden øjne. Nu sidder William og farmand og ser Mr. Bean :-)

Anmeld

8. november 2008

twinboys

Bastian skriver:

Vi har lige lavet Rebekkas fys-øvelser med hende og manden har lagt hende i seng efterfølgende, da der var en heftig gniden øjne. Nu sidder William og farmand og ser Mr. Bean :-)

Hvilke øvelser laver i med hende... Majbritt

Anmeld

8. november 2008

Bastian

Hendes sener på siden af foden og under foden (ud til tæerne) er for stramme. Så vi laver 3 øvelser, hvor vi strækker dem. Det skal gøres to gange om dagen, og det tager 15 min hvis vi er to og det dobbelte hvis man er alene pr behandling. Hun sover også med skinner på om natten for at "tvinge" fødderne på plads. Hendes dagplejer laver også øvelser med hende, men det er mere sansemæssigt med børstning, balance osv.

Anmeld

8. november 2008

twinboys

Bastian skriver:

Hendes sener på siden af foden og under foden (ud til tæerne) er for stramme. Så vi laver 3 øvelser, hvor vi strækker dem. Det skal gøres to gange om dagen, og det tager 15 min hvis vi er to og det dobbelte hvis man er alene pr behandling. Hun sover også med skinner på om natten for at "tvinge" fødderne på plads. Hendes dagplejer laver også øvelser med hende, men det er mere sansemæssigt med børstning, balance osv.

Åhhh stakkels lille pus... Men så dejligt at man kan gøre noget for hende... Kender alt for godt at skulle træne og lave øvelser med børn...

Majbritt

Anmeld

8. november 2008

Diana...

Sider bare og slapper af med alle dyrene og ser film med kæresten og bliver sparket godt og grundig af lille mand i maven, har været syg længe så har ikke så mange kræfter til så meget andet.
Diana

Anmeld

8. november 2008

Fam. Madsen

åhhh vi har lige puttet bettemand.. så nu slapper vi af, vi har haft en hård nat...54.png

Anmeld

8. november 2008

Kvindemin

Vi er ved at pakke. Flytter på fredag.
Og så er lille fis lige blevet puttet 60.png

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.