Køreprøve update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Tullebobs

Øv bøv bussemand!

Jeg dumpede også min første køreprøve pga. af nerver - jeg tror, at det kommer lidt med alderen - det der med at tænke for meget over det hele. Jeg var nemlig lige fyldt 30, da jeg tog mit kørekort - og kørte totalt den der bedstemoragtige uuuuuh-stil  

Jeg bestod to dage senere - det gør du også næste gang. I'm sure. Og så er det bare med at komme ud og køre og køre og køre - så rutinen kommer i hus.

Trøstekram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Rosa

Tullebobs skriver:

Øv bøv bussemand!

Jeg dumpede også min første køreprøve pga. af nerver - jeg tror, at det kommer lidt med alderen - det der med at tænke for meget over det hele. Jeg var nemlig lige fyldt 30, da jeg tog mit kørekort - og kørte totalt den der bedstemoragtige uuuuuh-stil  

Jeg bestod to dage senere - det gør du også næste gang. I'm sure. Og så er det bare med at komme ud og køre og køre og køre - så rutinen kommer i hus.

Trøstekram

Tak - ja, jeg tror nemlig lige netop det var det der fik mine nerver på højkant. Man er sgu ikke så frygtløs længere...  Og tak 

Anmeld

10. maj 2011

Sofia

Uhh jeg husker tydeligt min første køreprøve hvor jeg også dumpede, hvor er det træls for dig. Men da jeg skulle op anden gang, vidste jeg jo hvordan en køreprøve foregik og jeg havde derfor ikke nær så mange nerver på - så er sikker på du består næste gang!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.