opdate på:kløe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

NinaNymannMadsen

ja jeg lavede det her indlæg i sidste uge

https://www.baby.dk/debat/106643pi1/graviditet/kloe e.aspx

og har lige fået svar idag og det er intet det er bare graviditetskløe som man ikk kan gøre noget ved jo.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Madam Blå

Heldigt, at der intet var

Men så igen - lidt træls at man så intet kan gøre ved det..

Anmeld

9. maj 2011

Jemion

Det var godt at høre det ikke var leverbetinget

Anmeld

9. maj 2011

NinaNymannMadsen

Kristinav skriver:

Heldigt, at der intet var

Men så igen - lidt træls at man så intet kan gøre ved det..

ja nemlig. det er irriterende man ikk kan gøre noget. min læge sagde kolde havbade og kolde bade og så smøre med crem og det er det eneste man kan gøre. kan kun håbe på det forsvinder af sig selv inden fødslen ellers når ejg da at blive sindsyg

Anmeld

9. maj 2011

NinaNymannMadsen

Jemion skriver:

Det var godt at høre det ikke var leverbetinget

det er jeg også kun glad for

Anmeld

9. maj 2011

Madam Blå

Astasmor skriver:

ja nemlig. det er irriterende man ikk kan gøre noget. min læge sagde kolde havbade og kolde bade og så smøre med crem og det er det eneste man kan gøre. kan kun håbe på det forsvinder af sig selv inden fødslen ellers når ejg da at blive sindsyg

Jeg bruger mandelolie hver morgen efter badet, og hver aften inden jeg går i seng. Synes det har taget lidt af kløen. Men ikke alt. Mandelolie er nemlig noget af det fedeste man kan smøre sig ind i. Og helt uden tilsætningsstoffer.

Håber virkelig også for dig at det forsvinder snart! For ja, man bliver sindssyg af det..

Får helt lyst til at sige god bedring!

Anmeld

9. maj 2011

NinaNymannMadsen

Kristinav skriver:

Jeg bruger mandelolie hver morgen efter badet, og hver aften inden jeg går i seng. Synes det har taget lidt af kløen. Men ikke alt. Mandelolie er nemlig noget af det fedeste man kan smøre sig ind i. Og helt uden tilsætningsstoffer.

Håber virkelig også for dig at det forsvinder snart! For ja, man bliver sindssyg af det..

Får helt lyst til at sige god bedring!

har en god fed crem og den virker også rigtig godt syntes jeg selv.
og så må jeg jo prøve med lidt kolde bade eller bare en kold klud jo og vaske mig med den hvor det klør mest jo og håbe på det bedste ellers må jeg i svømmehallen i de kolde bade de har der så kan det være det hjælper også jo. det sku ldit for koldt endnu til at bade på stranden.

Anmeld

9. maj 2011

Madam Blå

Astasmor skriver:

har en god fed crem og den virker også rigtig godt syntes jeg selv.
og så må jeg jo prøve med lidt kolde bade eller bare en kold klud jo og vaske mig med den hvor det klør mest jo og håbe på det bedste ellers må jeg i svømmehallen i de kolde bade de har der så kan det være det hjælper også jo. det sku ldit for koldt endnu til at bade på stranden.

Hihi - ja stranden er måske liige lidt for kold endnu

Men ja, du må prøve dig frem med kolde klude og bade. Håber som sagt at det bliver bedre meget snart!

Anmeld

9. maj 2011

NinaNymannMadsen

Kristinav skriver:

Hihi - ja stranden er måske liige lidt for kold endnu

Men ja, du må prøve dig frem med kolde klude og bade. Håber som sagt at det bliver bedre meget snart!

det håber jeg også. mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.