Jer med kanin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

jydeinden

personligt ville jeg kun tage fra min kanin ( da jeg havde en) uden opsyn i en dag, da man ikke kan vide hvad vejr det er dagen efter. kaniner SKAL have vand hele tiden især når det er varmt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

henh01

Hej Tak for svarene. Vi er først lige kommet hjem med vores første kanin. Det er sørme rart at man kan spørge til råds herinde
Jo har da nok nogen naboer der ville passe den, men hvis nu der var en mulighed så ikke det var nødvendigt ville det jo klart være at anbefale

Anmeld

9. maj 2011

henh01

Hej Tak for svarene. Vi er først lige kommet hjem med vores første kanin. Det er sørme rart at man kan spørge til råds herinde
Jo har da nok nogen naboer der ville passe den, men hvis nu der var en mulighed så ikke det var nødvendigt ville det jo klart være at anbefale

Anmeld

10. maj 2011

mortilflere

Peanut skriver:

Tænker du på at vandet i vandflasken fordamper?

Hvor skulle det fordampe hen? Det er inde i en plastik flaske, så det fordamper ikke sådan bare lige.. Og vand holder sig da fint friskt i en vandflaske. Mennesker drikker da også vand, er er "gammelt" hvis de køber det i butikken. Det er noget andet hvis det er i en skål, så kan kaninen hurtigt få smidt skidt op i den eller lign.

Selvfølgelig er det at priotere at der er nogle der ser efter kaninen, men det er ikke alle der lige har den mulighed.

Og mht at være landmand, så er det absolut ikke det samme at have en større besætning, i forhold til en kanin!

når det ik er en lukket 100 % flaske så fordamper det nu

Jeg syntes det er meget forkert at gi gammelt vand i flere dage , det du køber på flasker er renere end det du har i hanen tit

Men ja jeg syntes ikke man skal ha dyr uden opsyn...

Anmeld

10. maj 2011

serinasmor

når vi tager afsted en enkelt overnatning og først kommer hjem sent aften dagen efter får vores kæmpe ninus; rent bur inden vi tager afsted, dobbelt mængde piller (hvilket vil sige 4 deciliter), 2 vandflasker (af de store), måske en gulerod eller 2, godt med hø, en gufsten/gufstang, noget tørret brød (til tænderne) og et par skiver tørret banan....  er vi væk i længere tid får vi nogen til at se efter hende eller hun kommer på weekend/ferie hos nogen...

Hun får i øvrigt den slags mad som kun landmænd og andre kan købe engros .. det er det bedste for hende   og den fede slags man kan få i dyrehandler bliver hun både kæmpetyk af og så er det ALT for dyrt i længden i de mængder

serinasmor - der synes hendes gnuffpige er en sød lillebitte (7kg) ninus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.