Hej tøser. Jeg er knap 4 mdr henne i min graviditet og er blevet sygemeldt resten af graviditeten. Har haft det rigtig skidt på arbejdet med kollegaer der ikke talte til mig og efterfølgende har opført sig som skolebørn i stedet for voksne i 40'ne.Så jeg har haft en mindre depression

Nu hvor jeg ved jeg ik ska tilbage foreløbig (hvis jeg ska tilbage) så har jeg det en del bedre men jeg har meget meget svært ved at få gjort tingene herhjemme. Jeg kommer op og får mit barn i vuggestue men så når jeg kommer hjem ender jeg oppe i min seng hvis ikke jeg har en aftale med en veninde eller noget andet.Jeg har meget svært ved at tage mig sammen til at ordne vasketøj, støvsuge, vaske gulv osv. Ja alle de huslige ting som ville være rart der var gjort når min mand kommer hjem så vi ka hygge os sammen med vores barn. Det er så nemt for min mand at sige at jeg har bedst af at komme op og i gang og han syns jeg skal skrive en liste om alt det jeg skal lave i løbet af dagen så jeg får det gjort. Altså for min egen skyld. Men det kan jeg bare ikke. Jeg KAN bare ik komme i gang. Der er ingen problemer i weekenden fx når vi begge er hjemme men det er så snart jeg er alene. Det er så svært for mig selvom jeg jo også gerne vil ha en rent og pænt hjem. Hvad skal jeg gøre for at få det gjort???Håber nogen kan hjælpe
Anmeld