Guuud hvor føler jeg mig som en lille husmor.. ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Manakauapo

Det er virkelig hvad jeg føler mig som i dag..  

Har indtil videre nået at tømme vasketøjskurven - hvilket svarer til 5 maskinfulde tøj. Det sidste hold er i tørretumbleren nu. Derudover har jeg fået pakket kufferten ud fra weekenden, ryddet op i hele hytten, fået vasket gulve og inden da støvsuget samt bagt knækbrød.. Puha.. Det var vist godt jeg fik 13½ times søvn i nat

Hvad har du fået din dag til at gå med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Mette.

Manakauapo skriver:

Det er virkelig hvad jeg føler mig som i dag..  

Har indtil videre nået at tømme vasketøjskurven - hvilket svarer til 5 maskinfulde tøj. Det sidste hold er i tørretumbleren nu. Derudover har jeg fået pakket kufferten ud fra weekenden, ryddet op i hele hytten, fået vasket gulve og inden da støvsuget samt bagt knækbrød.. Puha.. Det var vist godt jeg fik 13½ times søvn i nat

Hvad har du fået din dag til at gå med?

Sikke en omgang Men flittig må man sige. Jeg har været til et års undersøgelse + vaccine med min lille datter, ih hvor jeg hader når hun skal stikkes, men hun tog det heldigvis pænt.

Anmeld

9. maj 2011

Mi

Jeg tror da også at der er lidt husmor i dig

Jeg har kun nået at vaske lidt og støvsuge. Og så passe min guldklump selvfølgelig og nu har en af de store en veninde med hjemme, og de sidder og maler.

Anmeld

9. maj 2011

Manakauapo

Mette. skriver:

Sikke en omgang Men flittig må man sige. Jeg har været til et års undersøgelse + vaccine med min lille datter, ih hvor jeg hader når hun skal stikkes, men hun tog det heldigvis pænt.

Rigtigt burde jeg læse til eksamen, men gider ikke rigtigt. Imorgen...  

Godt at hun tog det godt.

Anmeld

9. maj 2011

Mette.

Manakauapo skriver:

Rigtigt burde jeg læse til eksamen, men gider ikke rigtigt. Imorgen...  

Godt at hun tog det godt.

Hvad skal du op i?

Jeg burde også at læse - jeg har en stor og vigtig eksamen på mandag i forvaltningsret, men spørg lige om det er kedeligt. gab. 

Anmeld

9. maj 2011

Manakauapo

Mi skriver:

Jeg tror da også at der er lidt husmor i dig

Jeg har kun nået at vaske lidt og støvsuge. Og så passe min guldklump selvfølgelig og nu har en af de store en veninde med hjemme, og de sidder og maler.

Hehe.. Jeg er da så meget klar til at flytte hjemmefra nu

Åhh det lyder da også hyggeligt..

Anmeld

9. maj 2011

Manakauapo

Mette. skriver:

Hvad skal du op i?

Jeg burde også at læse - jeg har en stor og vigtig eksamen på mandag i forvaltningsret, men spørg lige om det er kedeligt. gab. 

Geografi.. Så har egentlig ikke rigtig behov for at læse, men føler alligevel jeg skal gøre det..

Anmeld

9. maj 2011

Mette.

Manakauapo skriver:

Geografi.. Så har egentlig ikke rigtig behov for at læse, men føler alligevel jeg skal gøre det..

Den følelse kender jeg godt - men mon ikke du klare det med bravour. Hvertfald held og lykke og kom med en update på hvordan det er gået, jeg  for dig.

Anmeld

9. maj 2011

Manakauapo

Mette. skriver:

Den følelse kender jeg godt - men mon ikke du klare det med bravour. Hvertfald held og lykke og kom med en update på hvordan det er gået, jeg  for dig.

Jo, det tror jeg da også

Skal nok komme med lille update efter den eksamen, og igen en når jeg har fået alle mine karakterer

Anmeld

9. maj 2011

Corn

Jeg har afleveret børn, én til skolebussen, to til bhv.

Fanget venindes hund og fået den låst ind i huset, da hun ikke selv var hjemme, og tæven er i løbetid.

Vasket en maskine, ryddet op i to stuer, tørret af, støvsuget og skuret gulve.

Så nu mangler jeg lige at smide stolene på plads om bordet, nu hvor gulvet er tørt, og få lagt ca 7 maskiner tøj sammen

Og så skal jeg hente min søn på seks ved bussen om 30 minutter og hente pakke ved GLS-udlevering, inden de små skal hentes inden 15.30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.