Hvornår siger man at ægget sætter sig fast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.290 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Kruse90

Hej piger
Ja hvornår siger man at ægget sætter sig fast?
På hvilken dag?
Og tæller man fra ÆU eller ÆO

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Faith

Ægget sætter sig fast på 5 eller 6 dagen efter ÆO.

fingre og tæer for at det lykkedes for dig!

Anmeld

9. maj 2011

Kruse90

smillaluna skriver:

Ægget sætter sig fast på 5 eller 6 dagen efter ÆO.

fingre og tæer for at det lykkedes for dig!

jeg fik lagt det op i torsdags.
så skulle det gerne sætte sig fast idag eller imorgen?
Hvis man skal tælle torsdag med?

Anmeld

9. maj 2011

Faith

Kruse90 skriver:

jeg fik lagt det op i torsdags.
så skulle det gerne sætte sig fast idag eller imorgen?
Hvis man skal tælle torsdag med?

Tror du skal tælle torsdag med, for det må være fra den dag befrugtningen sker, og det er vel torsdag hvis det var sket på "normal" vis.

Kan du mærke noget derinde/dernede? Jeg fik nogle ret kraftige niv da ægget satte sig fast kan jeg huske.

Anmeld

9. maj 2011

Kruse90

smillaluna skriver:

Tror du skal tælle torsdag med, for det må være fra den dag befrugtningen sker, og det er vel torsdag hvis det var sket på "normal" vis.

Kan du mærke noget derinde/dernede? Jeg fik nogle ret kraftige niv da ægget satte sig fast kan jeg huske.

de sprøjtede en sædcelle ind tirsdag, men ved ikke om det er der befrugtningen sker eller om det først sker onsdag eller torsdasg? Andre der ved det?

Jeg mærker lidt mens smerter, og meget milde niv engang imellem ellers mærker jeg intet

Anmeld

9. maj 2011

Faith

Kruse90 skriver:

de sprøjtede en sædcelle ind tirsdag, men ved ikke om det er der befrugtningen sker eller om det først sker onsdag eller torsdasg? Andre der ved det?

Jeg mærker lidt mens smerter, og meget milde niv engang imellem ellers mærker jeg intet

Nåh, så må du undskylde, ved ikke præcis hvordan det er når man er blevet insimineret

Anmeld

9. maj 2011

Kruse90

smillaluna skriver:

Nåh, så må du undskylde, ved ikke præcis hvordan det er når man er blevet insimineret

har været igennem ICSI
Så har fået taget æg ud og fået lagt et æg op, så er ikke blevet insimineret med sæd

Anmeld

9. maj 2011

Sunflower

Jeg ved det ikke med sikkerhed, men jeg vil bestemt mene at man regner fra den dag man får taget æg UD, da det er samme dag som befrugtningen (så vidt jeg ved).

Der udover tror jeg ikke det er meget anderledes end ved en alm. graviditet, og der siger man 4-6 dage efter befrugtning??

Har intet hold i ovenstående, det er bare min lille teori efter selv at have undersøgt emnet for ganske få dage siden

Anmeld

9. maj 2011

Kruse90

Sunflower skriver:

Jeg ved det ikke med sikkerhed, men jeg vil bestemt mene at man regner fra den dag man får taget æg UD, da det er samme dag som befrugtningen (så vidt jeg ved).

Der udover tror jeg ikke det er meget anderledes end ved en alm. graviditet, og der siger man 4-6 dage efter befrugtning??

Har intet hold i ovenstående, det er bare min lille teori efter selv at have undersøgt emnet for ganske få dage siden

okay
Jamen så skulle det ho gerne snart sætte sig fast

Anmeld

9. maj 2011

Sunflower

Kruse90 skriver:

okay
Jamen så skulle det ho gerne snart sætte sig fast

Hvordan går det ellers? Mange bivirkninger, eller hvordan?

Jeg har mild kvalme og er bare monster træt - det pudsige er så, at jeg faktisk de sidste 4 nætter er vågnet... Vildt træt men kan ikke sove

Den ventetid... Hvor går tiden dog langsomt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.