6mdr og gylper stadig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.949 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

dollygirl

Heeej piger ... min dejlige søn gylper stadig .. er det normalt ? nu når han er 6 mdr , og hvornår stopper ellers med at gylpe ..

Jeg er bange for det måske er min skyld .. hvis jeg gør noget forkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

roenlund

Jeg ved ikke om det er unormalt, efter at min søn er startet på MME her ved 6 mdr er han også begyndt at gylpe igen...

Anmeld

9. maj 2011

Clisolka

lillepuller skriver:

Heeej piger ... min dejlige søn gylper stadig .. er det normalt ? nu når han er 6 mdr , og hvornår stopper ellers med at gylpe ..

Hej, jeg spurgte om det samme tilbage i marts, så tænkte du nok gerne vil se nogle af svarene 

https://www.baby.dk/debat/94104pi1/boern-01-aar/gylp--hvornaar-stopper-det.aspx

Anmeld

9. maj 2011

3600MorTil2

min søn bliver 7 mdr her den 13 og han gylper stadig helt vildt meget, både med mad og mme. har du prøvet johannes mel ( staves) det hjalp her nu vil han bare ikke drikke det når det er i mælken .

Anmeld

9. maj 2011

Cris

Jeg har haft to rigtige gylpebabier! Men altså stort gylper! Pyha! Det stoppede da de var ca 8-9 måneder...

Anmeld

9. maj 2011

Skouboe

Det er meget forskelligt. At de gylper meget skyldes ofte at den muskel der lukker for mavesækken så maden ikke kommer op igen ikke er helt moden. Det er noget de vokser fra, ofte inden de bliver 12 måneder, men det kan dog også være senere.

Anmeld

9. maj 2011

2babygirls

lillepuller skriver:

Madeleine bliver 7 mdr i morgen, og hun var en lille gylper som nyfødt.. Heldigvis hjalp det meget da vi gik over til ske mad som 4 mdr, og nu sker det ikke så tit og i så store mængder mere.

Anmeld

9. maj 2011

132319

Kamille er 8 måneder og hun gylper også af og til efter amning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.