Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ved ikke om det er unormalt, efter at min søn er startet på MME her ved 6 mdr er han også begyndt at gylpe igen...
lillepuller skriver: Heeej piger ... min dejlige søn gylper stadig .. er det normalt ? nu når han er 6 mdr , og hvornår stopper ellers med at gylpe ..Jeg er bange for det måske er min skyld .. hvis jeg gør noget forkert
Heeej piger ... min dejlige søn gylper stadig .. er det normalt ? nu når han er 6 mdr , og hvornår stopper ellers med at gylpe ..Jeg er bange for det måske er min skyld .. hvis jeg gør noget forkert
Hej, jeg spurgte om det samme tilbage i marts, så tænkte du nok gerne vil se nogle af svarene
https://www.baby.dk/debat/94104pi1/boern-01-aar/gylp--hvornaar-stopper-det.aspx
min søn bliver 7 mdr her den 13 og han gylper stadig helt vildt meget, både med mad og mme. har du prøvet johannes mel ( staves) det hjalp her nu vil han bare ikke drikke det når det er i mælken .
Jeg har haft to rigtige gylpebabier! Men altså stort gylper! Pyha! Det stoppede da de var ca 8-9 måneder...
Kamille er 8 måneder og hun gylper også af og til efter amning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128