Overvægtig gravid mave (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.998 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg ville have lagt den i den anden tråd, men det var ikke muligt at være ano. Og det er jeg indtil nf er overstået

De første mavebilleder. Taget i dag 10+0. 2. graviditet, denne gang med twinser

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

132319

Overvægtig, hvor?? 

Jeg synes godt nok at du ser slank ud på billederne, især når det er 2. gang og med tvillinger 

Anmeld

9. maj 2011

Kløver

Ja jeg må også lige undre mig her, hvis du er overvægtig hvad er jeg så

Sød lille mave, og tillykke med spirerne

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Overvægtig, hvor?? 

Jeg synes godt nok at du ser slank ud på billederne, især når det er 2. gang og med tvillinger 

Billederne snyder lidt. Har selv taget dem, så man kan ikke se hængearmene osv. Men ifølge lægen er jeg lettere overvægtig, mit BMI ligger i hvert fald deroppe. Og det hele er alle kiloene fra sidste graviditet. Men er nu godt tilfreds med jeg ikke ligner en spærreballon allerede. Det skal nok nå at komme

Anmeld

9. maj 2011

Mira0911

Undre mig også... Kan bestemt ikke se noget overvægt nogen steder... Du er jo slank... 

Anmeld

9. maj 2011

annec

Maja84 skriver:

Samme tanke havde jeg med mig

Anmeld

9. maj 2011

Christina.78

Mmm, synes heller ike at kunne se noget overvægt nogle steder !!!

Har ikke rigtig styr på hvor meget man tager på med tvillinger eller hvad er acceptabel, men du ser tynd ud..altså af en gravid at være, så vel i princippet fine mavebilleder...

Hvis abre vi andre havde sådan en mave efter 2 graviditet..er selv lettere robust bygget og kæmper nu stadig med dellen.. her 2 år efter...

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

tak

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

Christina.78 skriver:

Mmm, synes heller ike at kunne se noget overvægt nogle steder !!!

Har ikke rigtig styr på hvor meget man tager på med tvillinger eller hvad er acceptabel, men du ser tynd ud..altså af en gravid at være, så vel i princippet fine mavebilleder...

Hvis abre vi andre havde sådan en mave efter 2 graviditet..er selv lettere robust bygget og kæmper nu stadig med dellen.. her 2 år efter...

Må vidst tage op til 20kg på med min nuværende vægt. Men på mig sidder alle de overflødige kilo desværre alle andre steder end på maven  Også derfor de ikke ses på billederne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.