Caroline er blevet døbt + Billeder ;D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.593 visninger
17 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Maja_4000

Caroline blev døbt igår , og vi havde bare den bedste dag !
Hun tog det bare i stiv arm .. Ikke én eneste gang brokkede hun sig , selvom hun næsten ikke sov hele dagen Vejret var med os , gæsterne glade og det hele gik bare som det skulle
(Bortset fra vores kamera gik død midt i det hele :/ Har dog lidt fra kirken og af gaverne .. Og fuuuck (undskyld) vi fik mange ! Havde slet ikke forventet det .. Selvom vi var næsten 80 , synes jeg der kom MEGET mere end "regnet med" :b Udover det på billederne , var der også 4000 kontant + en børneopsparing ;o Og gavekort for næsten 2000 ..

Her er lige lidt billeder  Lærredet var vores "gæstebog" (;

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

maryjane

Fine billeder, og sikke et sødt navn.

Anmeld

9. maj 2011

Lou87

Tillykke med den store dag
Kan huske hvor stolt jeg selv var da min datter blev døbt..

Og sikke en masse dejlige gaver ja
Er helt viiiild med hello kitty så skal også ha den gåvogn der

Gik det godt med kagen ?

Anmeld

9. maj 2011

Maja_4000

Lou87 skriver:

Tillykke med den store dag
Kan huske hvor stolt jeg selv var da min datter blev døbt..

Og sikke en masse dejlige gaver ja
Er helt viiiild med hello kitty så skal også ha den gåvogn der

Gik det godt med kagen ?

Vi havde ønsket den i sort (hvis nu vi får en dreng engang ) Men synes den er så sød , så den bliver altså ikke byttet - Selvom kæresten synes det :b

Ja , det gjorde det .. Har desværre kun et meget dårligt billede på min telefon , men skal nok ligge ind , når vi får billeder fra de andre (; Men alle roste den , og en del troede ikke på , at jeg havde lavet den selv

Anmeld

9. maj 2011

Lou87

Maja_4000 skriver:

Vi havde ønsket den i sort (hvis nu vi får en dreng engang ) Men synes den er så sød , så den bliver altså ikke byttet - Selvom kæresten synes det :b

Ja , det gjorde det .. Har desværre kun et meget dårligt billede på min telefon , men skal nok ligge ind , når vi får billeder fra de andre (; Men alle roste den , og en del troede ikke på , at jeg havde lavet den selv

Det er da heller ikk den dyreste ting og anskaffe igen i en drengefarve hvis det var, så forstår godt du gerne vil beholde den..
Er bare så vild med den selv

Oki jeg glæder mig til og se billede
Og haha ja den har jeg også hørt et par gange:

"har du lavet den..?"
"ja det har jeg"
"altså det hele.. ?"
"ja.."
"helt fra bunden af..?"
"JA!"

Anmeld

9. maj 2011

Maja_4000

Lou87 skriver:

Det er da heller ikk den dyreste ting og anskaffe igen i en drengefarve hvis det var, så forstår godt du gerne vil beholde den..
Er bare så vild med den selv

Oki jeg glæder mig til og se billede
Og haha ja den har jeg også hørt et par gange:

"har du lavet den..?"
"ja det har jeg"
"altså det hele.. ?"
"ja.."
"helt fra bunden af..?"
"JA!"

Nej , det er rigtigt :b

Nemlig .. Og så kom den "hvad så med det ovenpå ? Dét har du da købt , ikk? "  Haha :b Godt jeg havde min mor som vidne :b

Anmeld

9. maj 2011

Lou87

Maja_4000 skriver:

Nej , det er rigtigt :b

Nemlig .. Og så kom den "hvad så med det ovenpå ? Dét har du da købt , ikk? "  Haha :b Godt jeg havde min mor som vidne :b

Haha - total typisk altså

Forstår dem dog godt en anelse - jeg er ikke liiiiii den man normalt ser gide bruge flere timer i køkkenet

Anmeld

9. maj 2011

Maja_4000

Lou87 skriver:

Haha - total typisk altså

Forstår dem dog godt en anelse - jeg er ikke liiiiii den man normalt ser gide bruge flere timer i køkkenet

Det samme her :b Altså , har da gået på slagteriskolen , så mad kan jeg godt lave :p Men er ikke den der har tålmodighed nok til f.eks. at blive konditor  Selvom jeg synes det er vildt hyggeligt at stå med :b

Anmeld

9. maj 2011

Lou87

Maja_4000 skriver:

Det samme her :b Altså , har da gået på slagteriskolen , så mad kan jeg godt lave :p Men er ikke den der har tålmodighed nok til f.eks. at blive konditor  Selvom jeg synes det er vildt hyggeligt at stå med :b

Hehe maden herhjemme overlader jeg hellere til kæresten..
Jeg kan godt når der tager mig - men gider ikk

Og hehe nej, jeg har heller ikk meget tålmodighed her, så det er nok også det folk undrer sig over
Så konditor er bestemt heller ikk li noget jeg skal være, selvom det er hyggeligt af og til

Anmeld

9. maj 2011

twinboys

Stort tillykke...og sikke dejlige billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.