Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline blev døbt igår , og vi havde bare den bedste dag ! Hun tog det bare i stiv arm .. Ikke én eneste gang brokkede hun sig , selvom hun næsten ikke sov hele dagen Vejret var med os , gæsterne glade og det hele gik bare som det skulle (Bortset fra vores kamera gik død midt i det hele :/ Har dog lidt fra kirken og af gaverne .. Og fuuuck (undskyld) vi fik mange ! Havde slet ikke forventet det .. Selvom vi var næsten 80 , synes jeg der kom MEGET mere end "regnet med" :b Udover det på billederne , var der også 4000 kontant + en børneopsparing ;o Og gavekort for næsten 2000 ..
Her er lige lidt billeder Lærredet var vores "gæstebog" (;
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fine billeder, og sikke et sødt navn.
Tillykke med den store dag Kan huske hvor stolt jeg selv var da min datter blev døbt..Og sikke en masse dejlige gaver ja Er helt viiiild med hello kitty så skal også ha den gåvogn der Gik det godt med kagen ?
Lou87 skriver: Tillykke med den store dag Kan huske hvor stolt jeg selv var da min datter blev døbt..Og sikke en masse dejlige gaver ja Er helt viiiild med hello kitty så skal også ha den gåvogn der Gik det godt med kagen ?
Vi havde ønsket den i sort (hvis nu vi får en dreng engang ) Men synes den er så sød , så den bliver altså ikke byttet - Selvom kæresten synes det :b
Ja , det gjorde det .. Har desværre kun et meget dårligt billede på min telefon , men skal nok ligge ind , når vi får billeder fra de andre (; Men alle roste den , og en del troede ikke på , at jeg havde lavet den selv
Maja_4000 skriver: Vi havde ønsket den i sort (hvis nu vi får en dreng engang ) Men synes den er så sød , så den bliver altså ikke byttet - Selvom kæresten synes det :b Ja , det gjorde det .. Har desværre kun et meget dårligt billede på min telefon , men skal nok ligge ind , når vi får billeder fra de andre (; Men alle roste den , og en del troede ikke på , at jeg havde lavet den selv
Det er da heller ikk den dyreste ting og anskaffe igen i en drengefarve hvis det var, så forstår godt du gerne vil beholde den..Er bare så vild med den selv Oki jeg glæder mig til og se billede Og haha ja den har jeg også hørt et par gange:"har du lavet den..?" "ja det har jeg""altså det hele.. ?""ja..""helt fra bunden af..?""JA!"
Lou87 skriver: Det er da heller ikk den dyreste ting og anskaffe igen i en drengefarve hvis det var, så forstår godt du gerne vil beholde den..Er bare så vild med den selv Oki jeg glæder mig til og se billede Og haha ja den har jeg også hørt et par gange:"har du lavet den..?" "ja det har jeg""altså det hele.. ?""ja..""helt fra bunden af..?""JA!"
Nej , det er rigtigt :b
Nemlig .. Og så kom den "hvad så med det ovenpå ? Dét har du da købt , ikk? " Haha :b Godt jeg havde min mor som vidne :b
Maja_4000 skriver: Nej , det er rigtigt :b Nemlig .. Og så kom den "hvad så med det ovenpå ? Dét har du da købt , ikk? " Haha :b Godt jeg havde min mor som vidne :b
Haha - total typisk altså Forstår dem dog godt en anelse - jeg er ikke liiiiii den man normalt ser gide bruge flere timer i køkkenet
Lou87 skriver: Haha - total typisk altså Forstår dem dog godt en anelse - jeg er ikke liiiiii den man normalt ser gide bruge flere timer i køkkenet
Det samme her :b Altså , har da gået på slagteriskolen , så mad kan jeg godt lave :p Men er ikke den der har tålmodighed nok til f.eks. at blive konditor Selvom jeg synes det er vildt hyggeligt at stå med :b
Maja_4000 skriver: Det samme her :b Altså , har da gået på slagteriskolen , så mad kan jeg godt lave :p Men er ikke den der har tålmodighed nok til f.eks. at blive konditor Selvom jeg synes det er vildt hyggeligt at stå med :b
Hehe maden herhjemme overlader jeg hellere til kæresten..Jeg kan godt når der tager mig - men gider ikk Og hehe nej, jeg har heller ikk meget tålmodighed her, så det er nok også det folk undrer sig over Så konditor er bestemt heller ikk li noget jeg skal være, selvom det er hyggeligt af og til
Stort tillykke...og sikke dejlige billeder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128