håbløst forelsket i nabo...suk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.416 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Anonym trådstarter

Er indenfor 24 timer blevet håbløst forelsket i en nabo ... suk. Manden bor sammen med sin kæreste (der dog har slået op med ham, fordi hun vil noget andet). Han fortalte mig dette samtidig og virkede ret interesseret i mig. Jeg havde alrig tænkt på ham på den måde, fordi han havde en kæreste.

Næste dag var hun med ham nede - og det var ingen hemmelighed at de ikke længere var sammen, men heller ingen hemmelighed at de stadig er glade for hinanden.Og han kiggede ikke så meget som 2 minutter i min retning

Øv, synes ikke rigtigt jeg kan gøre til eller fra. Jeg tilkendegav intet overfor ham - og nu føler jeg bare at jeg aldrig får chancen igen Og det er vel nok en tabt sag, idet han stadig er glad for sin kæreste/ikke-kæreste.

Er jeg den eneste der gør mænd til drømmemænd på så kort tid? Kender jo i virkeligheden ikke manden specielt godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

L.J.L

Hmm håbløst forelsket, det er jo alvorlige følelser. Mon ikke bare der er tale om en fascination af manden?

Jeg har haft mange fascinationer igennem tiden men kun få forelskelser

Du kan da bare prøve at se tiden an og banke på og invitere til kaffe en dag

Anmeld

9. maj 2011

Sesse89

Hmm, jeg havde selv noget med min nabo inden jeg fik barn og kæreste.

Og havde altid syntes at han var en lækker en men at jeg aldrig ville ku komme nærmer ind et hej på vej forbi døren. Og et bangen på væggene når han larmede for meget.

Men efter en ansøgning på fb fra min side og en veninde tja så sket der mere dog aldrig noget fast

Og iår fik jeg chancen for at få fingerne i ham igen, men desværre er manden sku ikk til at overtale til noget mere pga skole og afstand.

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

linselouise skriver:

Hmm håbløst forelsket, det er jo alvorlige følelser. Mon ikke bare der er tale om en fascination af manden?

Jeg har haft mange fascinationer igennem tiden men kun få forelskelser

Du kan da bare prøve at se tiden an og banke på og invitere til kaffe en dag

Er helt med på at det lyder vildt overdramatiseret Har også i mine yngre dage haft mange facinationer og kun meget få forelskelser. Men manden sagde bare alle de rigtige ting uden at vide det.

Det med at banke på bliver lidt svært idet, de stadig bor sammen. Men vil prøve at se tiden an

Vanvittigt hvordan en 31 årig kvinde kan reduceres til en 14 årig skolepige med en samtale og lidt efter-tanker

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

Sesse89 skriver:

Hmm, jeg havde selv noget med min nabo inden jeg fik barn og kæreste.

Og havde altid syntes at han var en lækker en men at jeg aldrig ville ku komme nærmer ind et hej på vej forbi døren. Og et bangen på væggene når han larmede for meget.

Men efter en ansøgning på fb fra min side og en veninde tja så sket der mere dog aldrig noget fast

Og iår fik jeg chancen for at få fingerne i ham igen, men desværre er manden sku ikk til at overtale til noget mere pga skole og afstand.

Det er det der er så irriterende. Jeg er sikker på at vi ville have en masse tilfælles og det kunne være muligt at få noget godt stablet på benene.

Fb er vist ikke en mulighed, så vidt jeg kunne søge mig til

Anmeld

9. maj 2011

Rosa

Uha - rebound-alert!!!! Pas på at han ikke bare flirter fordi han har et såret ego! 

Og ellers så giv det en måned og så - EFTER HAM!!! 

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

Forelsket i forelskelsen...det tror jeg mange bliver/gør og oplever...og det gode ved det er at man hurtigt kan blive det et nyt sted og at man ikke er ked af det når man skal videre til en anden...nyd du det bare...velvidende det ikke er manden men følelsen du er vild med...

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Uha - rebound-alert!!!! Pas på at han ikke bare flirter fordi han har et såret ego! 

Og ellers så giv det en måned og så - EFTER HAM!!! 

Ja rebound-alert det er også mit forbehold. Da jeg talte med ham tænkte jeg, at den pige der finder sammen med ham muligvis også skal kæmpe med en spøgelse i form af uafklarede følelser til eksen (der har foreslået at de i første omgang bare skal have 1 år fra hinanden - hvilket han dog pure afviste).

Jeg må se om jeg overhovedet får chancen for at tale med ham alene før de sælger lejligheden

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Forelsket i forelskelsen...det tror jeg mange bliver/gør og oplever...og det gode ved det er at man hurtigt kan blive det et nyt sted og at man ikke er ked af det når man skal videre til en anden...nyd du det bare...velvidende det ikke er manden men følelsen du er vild med...

Du har ret det er nok bare tanken om forelskelse - det er bare første gang siden jeg gik fra faderen til mit barn for næsten 3 år siden at jeg har disse følelser. Det er fantastisk og voldsomt frustrerende på een gang...

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Du har ret det er nok bare tanken om forelskelse - det er bare første gang siden jeg gik fra faderen til mit barn for næsten 3 år siden at jeg har disse følelser. Det er fantastisk og voldsomt frustrerende på een gang...

Nyd dem og måske du også kan forelske dig rigtig i ham.. altså lære ham at kende og sådan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.