Jeg bliver hentet og ved intet?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Sabsy

HEEEEJ PIGER!!...Jeg har fødselsdag på torsdag og skal arbejde den dag - så få min gave idag da den kræver meget tid siger manden..Jeg bliver hentet om en lille time og ved ikke af hvem eller hvad jeg skal??.. :/Er rigtig spændt men også nervøs!!.. Har i prøvet sådan noget før? Og hvad skulle i? Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Rosa

Sidst jeg blev hentet var i fredags - det var på min polterabend  Jeg fattede ikke en hat!!! Var lige hoppet ud af bilen efter en køretime og stod og sludrede med kørelæreren, da jeg pludselig hørte musik...  Og der stod de, alle vennerne, og havde hyret Skanderborgfestivalens Smuk-bus som er indrettet som en bar, og så gik turen rundt i det danske sommerland med sang og musik og højt humør!  

Jeg håber din dag bliver fantastisk!!!

Anmeld

9. maj 2011

Bshizzle

Hvor lyder det spændende !!!!

Jeg har ikke prøvet nogen ligende før..
Eneste jeg har oplevet som en overraskelse/gave er at 20 mennesker stod i min have klar til fest.. uden jeg viste noget  

Ha en dejlig dag..

Anmeld

9. maj 2011

Bubbes skriver:

HEEEEJ PIGER!!...Jeg har fødselsdag på torsdag og skal arbejde den dag - så få min gave idag da den kræver meget tid siger manden..Jeg bliver hentet om en lille time og ved ikke af hvem eller hvad jeg skal??.. :/Er rigtig spændt men også nervøs!!.. Har i prøvet sådan noget før? Og hvad skulle i? Knus

Må vi så høre hvad du skulle!?!?

Stine og Lisa.

Anmeld

9. maj 2011

Sabsy

Tilmeldt skriver:

Må vi så høre hvad du skulle!?!?

Stine og Lisa.

Min bedste veninde havde taget fri uden jeg vidste det (vi ved altid hvad hinanden laver!) Også blev jeg udstyrede med 3000,- også skulle vi shoppe og fik fortalt at næste weekend fik jeg yderligere 3000,- så alt i alt en shoppe tur til 6000 kr også udover gavekort på 2000 som kommer næste weekend også

Anmeld

9. maj 2011

jydeinden

Bubbes skriver:

Min bedste veninde havde taget fri uden jeg vidste det (vi ved altid hvad hinanden laver!) Også blev jeg udstyrede med 3000,- også skulle vi shoppe og fik fortalt at næste weekend fik jeg yderligere 3000,- så alt i alt en shoppe tur til 6000 kr også udover gavekort på 2000 som kommer næste weekend også

hold da op sikke vilde gaver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.