Jubiiiii :-) <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Jelles

Weeee... ja i synes nok jeg mærkelig.... hihi...men efter 10 år betyder det virkelig meget..... Jeg var til lægen idag for at få svaret på min BP, og jeg HAR været gravid.... Jeg har ikke kunne blive naturligt gravid siden jeg var 17 år..... Men den var der denne gang, de bekræftede det hoos lægen...! Weee... har fået min mens og den er kraftig, så den er røget.... men jeg har haft undfanget uden reagensglas....jeg er så piv lykkelig....

Så nu vil jeg begynde på babyklister og folinsyre og alt der kan hjælpe... og så bare krydse fingre.... Men til trods for jeg stadig har smerter og har haft det i 14 dage, tog hun en ny BP, for at udelukke graviditet uden for livmoderen...

Men ligenu er jeg så lykkelig at intet kan ødelægge min dag :-)))))

for jeg HAR kunne blive gravid!! weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Fantastisk dag til jer alle...<3

kys knus og kram fra miiiiig :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Shibby

Sikke et dejligt indlæg!

Ønsker dig held og lykke!!

Anmeld

9. maj 2011

WantingBaby2012

pihlspige81 skriver:

Weeee... ja i synes nok jeg mærkelig.... hihi...men efter 10 år betyder det virkelig meget..... Jeg var til lægen idag for at få svaret på min BP, og jeg HAR været gravid.... Jeg har ikke kunne blive naturligt gravid siden jeg var 17 år..... Men den var der denne gang, de bekræftede det hoos lægen...! Weee... har fået min mens og den er kraftig, så den er røget.... men jeg har haft undfanget uden reagensglas....jeg er så piv lykkelig....

Så nu vil jeg begynde på babyklister og folinsyre og alt der kan hjælpe... og så bare krydse fingre.... Men til trods for jeg stadig har smerter og har haft det i 14 dage, tog hun en ny BP, for at udelukke graviditet uden for livmoderen...

Men ligenu er jeg så lykkelig at intet kan ødelægge min dag :-)))))

for jeg HAR kunne blive gravid!! weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Fantastisk dag til jer alle...<3

kys knus og kram fra miiiiig :-)

Ja, SKØNT indlæg! Tillykke med det, det skal nok lykkes for jer - jeg krydser fingre 

Men bliver lige lidt nysgerrig på det der babyklister? Hvad er det? Og er det noget man får af lægen? Eller hvor kan man købe det? Og må alle, som prøver at blive gravide bruge det? 

Har søgt lidt på nettet, men synes ikke at jeg blev klogere 

Go' dag 

Anmeld

9. maj 2011

Jelles

WantingBaby2011 skriver:

Ja, SKØNT indlæg! Tillykke med det, det skal nok lykkes for jer - jeg krydser fingre 

Men bliver lige lidt nysgerrig på det der babyklister? Hvad er det? Og er det noget man får af lægen? Eller hvor kan man købe det? Og må alle, som prøver at blive gravide bruge det? 

Har søgt lidt på nettet, men synes ikke at jeg blev klogere 

Go' dag 

Hey :-)

Mange jeg kender har kunne beholde dres graviditet efter at have brugt "babyklister"... Men jeg har bare aldrig fået taget mig sammen, fordi alt har virket så håbløst alligevel....

Men nu hvor jeg ved det har kunne lykkedes at blive gravid, men det er tabt, så vil jeg give det chancen.

Jeg linker lige til det....

Men ja tror alle må tage det, men ved det ikke... Så evt. spørg din læge :-)

http://helsehelse.dk/shop/fructus-femina-populaert-6602p.html

Knuss fra Sandie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.