Kan jeg nå det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Wimmie

Hej piger

Jeg er i dag 8+1 og var til den første scanning i fredags...alt er vel

Vi rejser til London tirsdag i uge 26, så jeg ville lige høre om I tror det er muligt at komme til kønsscanning inden vi tager afsted? Det kunne være fedt at kende kønnet så man kunne shoppe lidt pige-eller drengeting i London

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Mira0911

Wimmie skriver:

Hej piger

Vi rejser til London tirsdag i uge 26, så jeg ville lige høre om I tror det er muligt at komme til kønsscanning inden vi tager afsted? Det kunne være fedt at kende kønnet så man kunne shoppe lidt pige-eller drengeting i London

Altså kønsscanning hvor du selv betaler ikke? 

Så går du bare ind på nogen privat klinikker's hjemmesider og booker en tid nu, så er du sikret... 

Anmeld

9. maj 2011

LRJ

Wimmie skriver:

Hej piger

Min svigerinde fik kønnet af vide i uge 14+ noget ved Kønscanning, så det ka nok lade sig gøre  

så det er bare at booke en tid  ved en privat klinik

Anmeld

9. maj 2011

norenberg

de kunne først se kønnet på mine 3 unger efter uge 17-18

Anmeld

9. maj 2011

Caroline86

Wimmie skriver:

Hej piger

måske kan du være heldig.. det er ikke sikkert de kan se det så tidligt, men de fleste klinikker vil nok gerne forsøge

Anmeld

9. maj 2011

Wimmie

Ok, så når det er så tidligt, så skal det være på privatklinik?

Hvad med en "normal" kønsscanning på dét sygehus man er tilknyttet, bliver man tilbudt en scanning dér automatisk?

Anmeld

9. maj 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
du bliver ikk tilbudt en kønsscanning på sygehuset..
Du vil i første omgang skulle til nakkefoldsscanning, og der mener jeg ikke, at de overhovedet vil kigge efter køn, da det er så tidligt, at det er noget usikkert.. På nogen sygehuse, vil de slet ikk gætte på hvad der ligger og gemmer sig i maven..
Så jeg ville bestille tid hos en privat klinik.. de er ofte også mere 'vant' til at kigge efter kønnet..
God tur..

Anmeld

9. maj 2011

Wimmie

Ok, så vil jeg da prøve at booke tid på en privat klinik.

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.