Hvornår kunne farmand og søskende mærke baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Mira0911

Jeps... Hvornår kunne jeres farmand og søskende mærke baby første gang uden på maven? 

Med Julie kan jeg virkelig ikke huske det... 

Denne gang kunne kan han mærke hende første gang i Lørdags hvor jeg var 20+5... 

Jeg er ret sikker på Julie mærkede lillesøster imorges, for hun fjernede hånden rimelig hurtigt, og snakkede noget jeg slet ikke kunne forstå og pegede helt vildt på maven... 

Fortæl endelig.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Bshizzle

Jeg er sikker på min dreng kunne mærke det da jeg var 14+?
En tidlig morgen ville han lytte til min mave ( for at sige godmorgen til baby )..
Hvor jeg pludselig kunne mærke et hårdt spark.. og min dreng fløj op og sagde "Hvad var det mor ?!???!! " ..
- Han fik sit første spark i øret..

Kæresten mærkede det få dage efter

Anmeld

9. maj 2011

Mira0911

Bshizzle skriver:

Jeg er sikker på min dreng kunne mærke det da jeg var 14+?
En tidlig morgen ville han lytte til min mave ( for at sige godmorgen til baby )..
Hvor jeg pludselig kunne mærke et hårdt spark.. og min dreng fløj op og sagde "Hvad var det mor ?!???!! " ..
- Han fik sit første spark i øret..

Kæresten mærkede det få dage efter

Jeg mærkede også baby tidligt, men udenpå er først kommet nu her... 

Hehe lige i øret... 

Anmeld

9. maj 2011

Bshizzle

MoarJ skriver:

Jeg mærkede også baby tidligt, men udenpå er først kommet nu her... 

Hehe lige i øret... 

Jeg vil osse sige.. da jeg gik ind i uge 20, da var det nogle kraftige spark man fik.
Jeg kan osse se når den sparker, at maven så bevæger sig

Men Ja.. Jeg kunne bruge en hel dag på bare at ligge og røre min mave og nyde hvert spark/bevægelse

Anmeld

9. maj 2011

Muffinmus

begge gange omkring uge 20, så det lyder ret sansynligt det er nu:-)

Anmeld

9. maj 2011

Halbschön

Jeg mærkede selv de første spark omkring uge 21-23.. Og der gik yderligere et par uger før farmand kunne mærke det.. Men jeg var også velpolstret på maven;-)

Anmeld

9. maj 2011

Mira0911

Bshizzle skriver:

Jeg vil osse sige.. da jeg gik ind i uge 20, da var det nogle kraftige spark man fik.
Jeg kan osse se når den sparker, at maven så bevæger sig

Men Ja.. Jeg kunne bruge en hel dag på bare at ligge og røre min mave og nyde hvert spark/bevægelse

Jeg har så ikke lige lagt mærke til om jeg kan se maven bevæger sig, når hun mosler rundt derinde... 

Det kommer snart... Årh ja, elsker også bare at ligge og nyde sparkene.. Med Julie kunne vi ligge en hel dag på sofaen og bare nyde sparkene... 

Anmeld

9. maj 2011

Mira0911

MariaE skriver:

begge gange omkring uge 20, så det lyder ret sansynligt det er nu:-)

Dejligt når farmand og søskende kan være med... 

Anmeld

9. maj 2011

Mira0911

R&N skriver:

Jeg mærkede selv de første spark omkring uge 21-23.. Og der gik yderligere et par uger før farmand kunne mærke det.. Men jeg var også velpolstret på maven;-)

Ja det er jo meget forskelligt og når man først kan mærke og farmand kan være med, så er det jo så skønt.. Han fik julelys i øjene i lørdags, og nogle få tåre trillede med på vejen hos mig og ham... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.