4 dage over mens.. tegn?? Help

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. maj 2011

Mariajny

hej

Jeg skulle have haft mens for 4 dage siden, tog en test i dag, som viste negativ.

Men har godt nok ømme brystvorter, knurren i maven, tit og ofte når jeg ligger ned, en lidt mærkelig trykken ned af ved underlivet. kan dette være tegn på jeg egentlig er gravid ??

HELP..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Gaia

Det kunne det godt være, men kunne også være tegn på at mens er på vej. Så lidt svært at svare på. Hvis din mens plejer at være meget regelmæssig og altid kommer på slaget, ja så er der jo nok en god sandsynlighed for at du er gravid. Men man kan også hvis man tænker for meget over det, "snyde" kroppen til at tror at den er gravid, dvs. så udskydes menstruationen. Nå men altså jeg ville prøvet at vente et par dage og så teste igen. Håber da du er gravid, hvis det er det du vil pøj pøj

Anmeld

9. maj 2011

Mariajny

håber jeg er gravid.. har bare overhovedet ingen mens smerter, som jeg plejer.

Har også fået en del ondt i lænden, og lidt længere oppe.

vil prøve igen med en test om en uges tid(tiden er bare så lang)

Anmeld

9. maj 2011

grøn · ært

Det kunne jo sagtens være gravid.. Men sidste gang gik jeg hele tre uger over min mens.. Havde også enkelte symptomer, men testene var desværre negative Og min mens kom... Men jeg krydser fingre for du er gravid!!

Anmeld

9. maj 2011

Mor til Ella

maria510 skriver:

hej

Jeg skulle have haft mens for 4 dage siden, tog en test i dag, som viste negativ.

Men har godt nok ømme brystvorter, knurren i maven, tit og ofte når jeg ligger ned, en lidt mærkelig trykken ned af ved underlivet. kan dette være tegn på jeg egentlig er gravid ??

HELP..

Jeg sidder og krydser alt hvad der kan krydses for mig selv, men sender da lige en tanke til dig også.

Har det å samme måde nemlig. er spændt på om det bare er menstrutions tegn, men plejer bare aldrig at have nogen, men hvem ved

Anmeld

9. maj 2011

Mariajny

er ked af det på dine/jeres vegne.. håber snart det sker for jer..

Håber min mens bliver langt væk. og at jeg selvfølgelig er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.