Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lou87 skriver: 20 KR PP Skulle lige være færdig med og ligge op..Se evt om der er andet du er interesseret i, så du får lidt mere for dine porto penge
20 KR PP
Skulle lige være færdig med og ligge op..Se evt om der er andet du er interesseret i, så du får lidt mere for dine porto penge
Jeg vil gerne sætte mig på den pailet top.
Er du færdig med at lægge tøj ind nu?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bshizzle skriver: Hvad skal du ha for den lyse cowboy-nederdel ?? Og hvor er du fra i landet ? ( selvom jeg er i vokse-perioden så kunne den altid komme ind på hylden og ligge til efter min graviditet.. eller sy den til en graviditets-nederdel.. 
Hvad skal du ha for den lyse cowboy-nederdel ?? Og hvor er du fra i landet ? ( selvom jeg er i vokse-perioden så kunne den altid komme ind på hylden og ligge til efter min graviditet.. eller sy den til en graviditets-nederdel.. 
Hejsa - jeg er fra Sorø... Du er velkommen til og komme og prøve hvis det er..Jeg skal ha 30 kr PP - så kan evt svare sig og finde flere ting da du så får lidt mere for porto pengene Ja det ku godt være du ku være kreativ og ellers er den da til og gemme ja
lisesp83 skriver: Jeg vil gerne sætte mig på den pailet top. Er du færdig med at lægge tøj ind nu?
Jeps lige for denne gang er jeg færdig Oki hvis ikk der var andet så bliver det 40 kr i alt med porto..Bare send mig en PB med din adr, den ku jeg ikk se jeg havde mere..
hvad skal du ha for 1-3-7 ..
Lou87 skriver: Hejsa - jeg er fra Sorø... Du er velkommen til og komme og prøve hvis det er..Jeg skal ha 30 kr PP - så kan evt svare sig og finde flere ting da du så får lidt mere for porto pengene Ja det ku godt være du ku være kreativ og ellers er den da til og gemme ja
Hvad tror du det vil koste at sende den da?
Sorø.. Jøsses.. .. Jeg er fra Odense, så der er godt godt stykke Jeg er desværre ikke til pailetter, leopard, army grønne farver Så kan ik lige finde noget der ellers kommer i min smag.
Lou87 skriver: Jeps lige for denne gang er jeg færdig Oki hvis ikk der var andet så bliver det 40 kr i alt med porto..Bare send mig en PB med din adr, den ku jeg ikk se jeg havde mere..
Det gør jeg lige.
Hvad med leopard toppen med bælte? Er den en lille M?
Og pris?
Bshizzle skriver: Hvad tror du det vil koste at sende den da? Sorø.. Jøsses.. .. Jeg er fra Odense, så der er godt godt stykke Jeg er desværre ikke til pailetter, leopard, army grønne farver Så kan ik lige finde noget der ellers kommer i min smag.
Haha der er måske en smule vej for at prøve ja Da det er cowboy vejer det jo lidt.. så på min køkkenvægt vejer den så det ligner det enten vil være 25 el 35 kr.. for porto..Vi kan bare sige 30 kr, så er det en middel løsning..Har også en ny annonce med masser sko i 37-38 hvis du bruger den str
lisesp83 skriver: Det gør jeg lige. Hvad med leopard toppen med bælte? Er den en lille M? Og pris?
Altså du kan spænde spændet lidt ud og ind, så vil sige den er en normal M - men at man jo kan regulere den lidt Jeg har også en nyere annonce med mange sko hvis det er
Lene27 skriver: hvad skal du ha for 1-3-7 ..
Vila lilla kjole, Gina tricot sort top m paliet og Milla baggy buks, ikk sandt ? Bare så vi er enige
Lou87 skriver: Haha der er måske en smule vej for at prøve ja Da det er cowboy vejer det jo lidt.. så på min køkkenvægt vejer den så det ligner det enten vil være 25 el 35 kr.. for porto..Vi kan bare sige 30 kr, så er det en middel løsning..Har også en ny annonce med masser sko i 37-38 hvis du bruger den str
Det er osse fint med mig.. Sender du konto nr, så kan jeg da lige overføre med det samme.. Sko str bruger jeg desværre 39
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128