Den der reservebedste :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.132 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Sabsy

Hej piger Vi er kommet i denne dumme situation hvor både min mand og jeg har fået et godt arbejde!.. Og vores mødetider er: Sabrina: 07.00 og skal til Standvejen, kørsel ca., 40min.. Manden: 07.30 og skal til Smørum el København..Vores DP åbner kl. 07.15 og derfor kan vi jo ikke aflevere Kan man ikke få en "reserve bedste", til billige penge?.. Og hvor finder jeg dem?.. Og håber ikke i ser os som uansvarlige forældre der tager et job der gør det her indviklet- men i disse tider må vi tage hvad vi kan få..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Koen.

Tjek : www.seniorlife.dk

Der fandt vi vores og hun VERDENS bedste bedste Hun skal intet have for det, for hun har taget min datter til sig som var det hendes rigtige barnebarn Så kan man altid glæde hende med små gaver!

Anmeld

9. maj 2011

Koen.

Tanja. skriver:

Tjek : www.seniorlife.dk

Der fandt vi vores og hun VERDENS bedste bedste Hun skal intet have for det, for hun har taget min datter til sig som var det hendes rigtige barnebarn Så kan man altid glæde hende med små gaver!

Du skal på hjemmesiden gå ind under efterlys og så reservebedste

Anmeld

9. maj 2011

Heidisbebs

Nogengange kan dagplejen, lave sine tider om, det har jeg gjort et par gange da det passede med de andre børn jeg passede ( er dagplejer)

Håber at I finder en løsning

Anmeld

9. maj 2011

liwsmor

Bubbes skriver:

Hej piger Vi er kommet i denne dumme situation hvor både min mand og jeg har fået et godt arbejde!.. Og vores mødetider er: Sabrina: 07.00 og skal til Standvejen, kørsel ca., 40min.. Manden: 07.30 og skal til Smørum el København..Vores DP åbner kl. 07.15 og derfor kan vi jo ikke aflevere Kan man ikke få en "reserve bedste", til billige penge?.. Og hvor finder jeg dem?.. Og håber ikke i ser os som uansvarlige forældre der tager et job der gør det her indviklet- men i disse tider må vi tage hvad vi kan få..

du kan søge en lokal avis .det vi gjort og fået rigtigt mange henvendes

Anmeld

9. maj 2011

tinasmor

Jeg tror personligt ikke, at I kan finde en reservebedste til at afleverer (hvis det er det i har i tankerne) Det som jeg forstår ved en reservebedste er en kvinde som kan træde til ved feks sygdom eller f.eks en gang i mellem til pasning så mor og far kan komme ud.

Det er ikke en som I kan bruge hver dag (og slet ikke en hel dag til pasning, hvis det er det i har i tankern)

For mig lyder det mere som en au-pair (altså en som kan passer jeres barn- tror dog det er noget med det er max 5 timer pr dag)

Jeg tror jeres bedste løsning er at aftale noget med jeres nuværende dagplejemor i en periode, derefter kan en af jer (når I har haft jeres arbejde et stykke tid) måske snakke med chefen om at I møder lidt senere (I kunne jo måske begge gøre det og så møde lidt senere henholdsvis 2 og 3 dage om ugen)

Håber I finder en løsning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.