Anbefal en gåsele:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

klmf

Efter i weekenden at have fået demonstreret lige præcist HVOR hurtigt Oliver egentlig kan løbe i den forkerte retning, vil jeg nu have os en gåsele. Er der nogen, der kan anbefale en god en af slagsen? Eller evt. en der vil sælge en i god stand?

Til dem, der synes at det er ligesom at holde en hund i snor - det må gemmes til en anden debat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Dictes mor

lotchen skriver:

Efter i weekenden at have fået demonstreret lige præcist HVOR hurtigt Oliver egentlig kan løbe i den forkerte retning, vil jeg nu have os en gåsele. Er der nogen, der kan anbefale en god en af slagsen? Eller evt. en der vil sælge en i god stand?

Til dem, der synes at det er ligesom at holde en hund i snor - det må gemmes til en anden debat

Jeg kigger lige med her, har en pige, som kan løbe meget langt meget hurtigt.

Anmeld

9. maj 2011

DLM

har ikke nogle erfaringer med dem endnu, men man kan få en i babysam der kan bruges som gåsele, til højstol og i klapvogn.

Anmeld

9. maj 2011

klmf

DLM skriver:

har ikke nogle erfaringer med dem endnu, men man kan få en i babysam der kan bruges som gåsele, til højstol og i klapvogn.

Hmmm, det var selvfølgelig en praktisk 3 i 1 løsning, men har egentlig bare brug for gåselen Men den kan jeg da lige kigge på

Anmeld

9. maj 2011

klmf

Dictes mor skriver:

Jeg kigger lige med her, har en pige, som kan løbe meget langt meget hurtigt.

Man kan hurtigt blive nervøs ikk'?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.