Mellemnavne??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

aya-zia

Sommerfuglelarven skriver:

Det er første gang jeg støder på en anden der hedder Melika, hedder det selv

Både min datter og jeg har 2 fornavne (eller et fornavn og et mellemnavn om man vil), de fleste i min familie har et eller flere mellemnavne.

det er heller ik ret kendt... jeg har en veninde som har døbt sin datter det (hun tog det fra mig) altså jeg mener hun hørte min datter hed det til mellemnavn og spurgte om hun måtte hapse det til fornavn til sin datter...

og selvfølgelig måtte hun det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Sommerfuglelarven

aya-zia skriver:

det er heller ik ret kendt... jeg har en veninde som har døbt sin datter det (hun tog det fra mig) altså jeg mener hun hørte min datter hed det til mellemnavn og spurgte om hun måtte hapse det til fornavn til sin datter...

og selvfølgelig måtte hun det...

Nej, det er MAlika der er mere brugt - men betydningen af Melika er bare sødere

Anmeld

10. maj 2011

aya-zia

Nej, det er MAlika der er mere brugt - men betydningen af Melika er bare sødere

HELT enig... eller jeg er enig i at MALIKA er mest brugt...

ved faktisk ik hvad de to navne betyder...

Anmeld

10. maj 2011

mn

090411 skriver:

Hej alle... Jeg er ny herinde og har et vigtigt spørgsmål. Min datter skal døbes om to måneder, og jeg vil inderligt gerne have hende til at hedde lykke, men det synes min mand ikke om, så må man give hende det som et mellemnavn, selvom ingen hedder det i familien?Håber nogen ved noget om dette og kan give mig et svar.På forhånd tak :-)

det må du godt

Anmeld

10. maj 2011

Sommerfuglelarven

aya-zia skriver:

HELT enig... eller jeg er enig i at MALIKA er mest brugt...

ved faktisk ik hvad de to navne betyder...

Malika betyder prinsesse eller dronning på afrikansk.

Melika betyder engel på arabisk

Anmeld

10. maj 2011

aya-zia

Malika betyder prinsesse eller dronning på afrikansk.

Melika betyder engel på arabisk

hehe ja okay så er jeg enig.... MELIKA skal det være

Anmeld

19. maj 2011

Frk-Lotusblomst

090411 skriver:

Hej alle... Jeg er ny herinde og har et vigtigt spørgsmål. Min datter skal døbes om to måneder, og jeg vil inderligt gerne have hende til at hedde lykke, men det synes min mand ikke om, så må man give hende det som et mellemnavn, selvom ingen hedder det i familien?Håber nogen ved noget om dette og kan give mig et svar.På forhånd tak :-)

det tror jeg godt du må. Det er jo lige som hvis man døber barnet med dto nanve- Vanessa Lilje SOm Kira Lykke

Min far fik i sin tid mellemnavnet lykke fordi han blev født fredag d. 13. - Og det var ikke et familienavn Og sndelig om min søster så ikke også fik det da hun også blev født en fredag d 13.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.