Update på mit lille reagensglasbarn ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Wimmie

Jeg var til scanning i fredags og fik både bekræftet at der altså kun var én på trods af at mit HCG-tal var over 800 da jeg blev testet positiv

Der var hjertelyd og den vokser præcis som den skal, så alt ser rigtig godt ud. De var meget glade inde på klinikken for de havde været noget bekymrede over mit forløb. De sagde at pga. overstimuleringen og adskillige dage med "sultede" æg, var de ikke særlig optimistiske omkring reslutatet, så det var rigtig flot og der var grund til at være stolte - både på klinikken og hos os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Mi

Tillykke, og hvor er det da dejligt med sådan en vidunderlig lille gave i maven

www.stjerneleg.dk

Anmeld

9. maj 2011

komodo

tillykke med mavsi, er spændt på at se hvad der kommer ud af den igen

Anmeld

9. maj 2011

AnneP

Tillykke!!!

hvor er det skønt med susces historier!!!

Anmeld

9. maj 2011

Rebecca55

Wimmie skriver:

Jeg var til scanning i fredags og fik både bekræftet at der altså kun var én på trods af at mit HCG-tal var over 800 da jeg blev testet positiv

Der var hjertelyd og den vokser præcis som den skal, så alt ser rigtig godt ud. De var meget glade inde på klinikken for de havde været noget bekymrede over mit forløb. De sagde at pga. overstimuleringen og adskillige dage med "sultede" æg, var de ikke særlig optimistiske omkring reslutatet, så det var rigtig flot og der var grund til at være stolte - både på klinikken og hos os

Stort tillykke...

Anmeld

9. maj 2011

Wimmie

Tak skal I have

Jeg var noget overrasket over at høre inde på klinikken, at de faktisk ikke havde været særlig optimistiske omkring en positiv test - jeg tror ikke jeg var helt klar over hvor tæt forsøget egl. var på at gå i vasken (det er så fordelen ved ikke at have særlig stor kendskab til processen)  

Så ja, nu glæder jeg mig bare til at få nakkefoldsscanning overstået og glæder mig rigtig meget til kønsscanning

Anmeld

9. maj 2011

Lisbeth1985

Wimmie skriver:

Dejligt med en positiv opdate

TILLYKKE!

Anmeld

9. maj 2011

Putomanen

Mange gange tillykke med det!!! Det er skønt, at det har det godt

Anmeld

9. maj 2011

Ludo

Hvor er det bare dejligt for jer..

Kæmpe stort tillykke med Maven og lille blyp derinde.

Anmeld

9. maj 2011

Tropez

Wimmie skriver:

Ej hvor lyder det bare fantastisk så må det helt klart være en lille figther du har dig der, tillykke med det gode resultat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.