Hvid candyfloss, hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.762 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Ranarupta

Jeg ved, at man indimellem kan købe små bøtter med lyserød el. blå candyfloss, men jeg søger hvid candyfloss...
Nogle, der ved, hvor jeg kan finde det henne?

Det er sådan, at jeg skal bruge det som sky ovenpå en kage.

Måske, der er nogen, der kan komme med et alternativ?
(Jeg er ikke meget for at lave en sky i fondant, da det bliver alt for massivt og tungt.) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Man kan tit få det i Netto

Anmeld

9. maj 2011

Bshizzle

Ranarupta skriver:

Jeg ved, at man indimellem kan købe små bøtter med lyserød el. blå candyfloss, men jeg søger hvid candyfloss...
Nogle, der ved, hvor jeg kan finde det henne?

Det er sådan, at jeg skal bruge det som sky ovenpå en kage.

Måske, der er nogen, der kan komme med et alternativ?
(Jeg er ikke meget for at lave en sky i fondant, da det bliver alt for massivt og tungt.) 

Yes.. i mit køkken
Har en candyfloss maskine..

Men f.eks her kan man få det i div store slik-butikker.
Ellers i Tyskland.

Anmeld

9. maj 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Bshizzle skriver:

Yes.. i mit køkken

Ellers i Tyskland.

Årg,hvor er jeg misundelig,jeg eeeelsker candy floss og vil så gerne have sådan en

Virker den,sådan ordentligt?Grunden til jeg ikke har købt en er nok,at man efterhånden kan få så mange underlige maskiner,og synes mange af dem virker bare ikke rigtig efter hensigten

Anmeld

9. maj 2011

Bshizzle

Pernilleh skriver:

Årg,hvor er jeg misundelig,jeg eeeelsker candy floss og vil så gerne have sådan en

Virker den,sådan ordentligt?Grunden til jeg ikke har købt en er nok,at man efterhånden kan få så mange underlige maskiner,og synes mange af dem virker bare ikke rigtig efter hensigten

Jeg er virkelig godt tilfreds med min
Købte den engang i Kvickly til 200 - 300 kr..
Og jeg troede heller ikke den ville leve op til de rigtige forventninger.. men blev overrasket.

Bare ikke så tit den blir brugt her hjemme.. men måske kommer den mere frem til sommer  

Anmeld

9. maj 2011

Ranarupta

Pernilleh skriver:

Netto har faktisk en maskine i denne uge. 
Den er på bagsiden og koster 149,-

Tror bare, at det er begrænset, hvor meget man får den brugt... 

Anmeld

9. maj 2011

Ranarupta

Pernilleh skriver:

Man kan tit få det i Netto

Også i hvid?

Anmeld

9. maj 2011

Ranarupta

Bshizzle skriver:

Yes.. i mit køkken

Ellers i Tyskland.

Haha, det troede jeg ikke, at man kunne få til private, før jeg så en maskine i netto-avisen.
De har sgu en til 149,-, men jeg tror at jeg falder i unåde hos kæresten, hvis jeg køber en...

Anmeld

9. maj 2011

iris-mor

Du sniger den bare ind i huset og siger den har vi da haft i laaang tid eller også kommer du med en stor forklaring om, at de sælger du videre så snart du har brugt den til din kage, eller at du deler den med en veninde/mor og at den bare står ved dig.

Husk lige billede af din kage

Anmeld

9. maj 2011

Ranarupta

iris-mor skriver:

Du sniger den bare ind i huset og siger den har vi da haft i laaang tid eller også kommer du med en stor forklaring om, at de sælger du videre så snart du har brugt den til din kage, eller at du deler den med en veninde/mor og at den bare står ved dig.

Husk lige billede af din kage

Haha, det kunne have været en løsning, hvis ikke det var fordi jeg i min iver kom til at vise ham maskinen i Netto-avisen...
Og han er ret godt med mht. køkkenmaskiner, da vi netop har ryddet ud...

Men jeg kom til at tænke på, at jeg da kan lave hvid marengs? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.