Vi har en basson grande fra 2007, den er vi rigtig glade for... Jeg synes ikke det er en tung vogn at køre med, men det er jo meget individuelt hvad man synes der... Jeg har brugt den til frederik, som sov i den indtil han var 2 år og 8 måneder... Nu er den taget i brug til Caroline (den har stået et år på loftet), og i forbindelse med det, afleverede jeg den i den butik hvor jeg havde købt den, fordi den skulle have nyt skum på styret (selvforskyldt)... Derude sagde de at det var en utrolig velholdt vogn jeg kom med, i betragtning af hvor mange år den havde på bagen... Vores vogn den hænger ikke, knirker/knager eller er rusten... Den har fuldt understøttet barnevognskasse...
Kan kun anbefale basson grande herfra 
Vil dog indskyde den bemærkning, at hvis I er i tvivl, så se om der er nogle i omgangskredsen der har den type vogn i kigger på, og evt. prøv at køre en tur med den med et barn i - så synes jeg bedre man kan danne sig et indtryk af den enkelte vogn... En ting er jo at prøve den i en butik, hvor den er helt ny - noget andet er når den er "kørt til" 
Knus
Anmeld